کدام فرزند رونالدو درگذشت و فوت شد

0

کدام فرزند رونالدو مرده است و فوت شده است و درگذشت

ستاره پرتغالی روز چهارشنبه پس از درگذشت غم انگیز نوزاد تازه متولد شده اش، به تمرینات منچستریونایتد برگشت.

به گزارش فوتبالی، در اولین تصویری که از کریستیانو از زمان این اتفاق دردناک منتشر شده، ستاره پرتغالی در صندلی عقب خودرویش نشسته است و در حال ترک زمین تمرین منچستریونایتد در یک خودروی مرسدس است. در حقیقت راننده شخصی رونالدو در حال خارج کردن ستاره پرتغالی از زمین تمرین کارینگتون است.

رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز روز دوشنبه اعلام کردند که در زمان وضع حمل دوقلوها، یکی از آنها که پسر بوده جان خود را از دست داده است. این زوج در ماه اکتبر اعلام کرده بودند که قرار است صاحب فرزندان جدیدی شوند. قرار بود که این دوقلوها به فرزندان پنجم و ششم کریستیانو تبدیل شوند که یکی از آنها جانش را از دست داد.

در تصویری که از رونالدو منتشر شده، این ستاره هدفون هایش را در گوش خود گذشته و در صندلی عقب نشسته و یکی از بادیگاردهایش هم در حال رانندگی است. در حقیقت این بادیگارد یکی از دوقلوهایی است که تجربه حضور در نیروهای ویژه در افغانستان را دارد و توسط ستاره پرتغالی استخدام شده اند.

همسر کریس رونالدو فرزندان کریستیانو رونالدو خانواده کریس رونالدو پسر کریس رونالدو بیوگرافی جورجینا رودریگز بچه کریستیانو رونالدو اینستاگرام کریس رونالدو اینستاگرام جورجینا رودریگز

کریستیانو رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن روزهای تلخ از دست دادن یک فرزند، تصویری جدید از خانواده‌اش منتشر کرد که فرزند جدیدشان در این عکس حضور دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ