قیمت تیبا دو پلاس کارخانه و در بازار

0

قیمت تیبا دو پلاس کارخانه و در بازار

تیبا ۲ پلاس نام نسخه آپشنال تیبا ۲ است که چندی پیش شرکت سایپا از آن رونمایی کرد.

هیچ تفاوت شاخصی میان تیبا ۲ معمولی و نسخه پلاس وجود ندارد و تیبا ۲ پلاس فقط به آپشن‌های بیشتر مجهز است و البته بر اساس اطلاعات منتشر شده نسبت به تیبا ۲ معمولی از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

در تصاویر درج شده شاهد این هستیم که آپشن‌هایی مانند: رینگ اسپرت، سنسور دنده عقب، روف ریل، دیفیوزر سپرهای عقب و جلو، مانیتور داخلی، صندلی‌ های چرم و کفپوش قالبی فابریک به این خودرو اضافه شده است.

تیبا ۲ پلاس در سال ۱۳۹۸ به صورت پیش فروش اینترنتی عرضه شد و حال با آغاز سال جدید، تحویل آن با مدل ۱۳۹۹ آغاز شده است. این خودرو از چند هفته قبل به خط تولید تولید کارخانه سایپا در تهران اضافه شده و حال نسخه ای جدید از تیبا هاچ بک با نام تیبا ۲ پلاس در بازار حضور دارد.

قیمت تیبا ۲ پلاس صفر (تیبا ۲ پلاس) در بازار امروز

نام تیپ

قیمت بازار (تومان)

تیبا ۲ پلاس ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت تیبا هاچ بک قیمت تیبا 2 پلاس قیمت تیبا 2 تیبا 2 پلاس تیبا 2

قیمت تیبا ۲ پلاس کارخانه چقدر است (سال ۱۳۹۹)

با توجه به محدودیت فعالیت نمایشگاه های تهران و کاهش شدید معامله خودرو در بازار آزاد، بدیهی است که دسترسی به قیمت های روزانه تا حدی سختتر از گذشته شده است. با این وجود پس از آغاز تحویل تیبا ۲ پلاس، برای بررسی روند قیمت گذاری این خودرو از روز گذشته گفت و گوهایی را با فروشندگان این خودرو انجام داده است.

در ۱۱ تماس گرفته شده برای آگهی های تیبا ۲ پلاس مشخص شد که تیبا ۲ پلاس قیمت رسمی نزدیک به ۶۹ میلیون تومان را دارد و با احتساب سود مشارکت، با قیمت حدود ۶۶ میلیون تومان به دست حواله داران رسیده است. به عبارت ساده تر قیمت کارخانه ای تیبا ۲ پلاس بسیار نزدیک به کوییک آر است. در برخی حواله های منتشر شده از مشتریان این خودرو، بهای دقیق تر ۶۵ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان برای تیبا ۲ پلاس درج شده است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ