با ملی پیامک ارسال پیامک از خط ثابت هم امکان‌پذیر شد!

0

قطعا برای شما هم پیش آمده است که پیامکی با سرشماره خطوط ثابت مثل ۰۲۱ و ۰۲۶ آمده است و تعجب کرده‌اید چون این خطوط ثابت هستند و مانند سرشماره‌های تبلیغات پیامکی نیستند. حتما میدانید که با گوشی تلفن ثابت و از طریق خطوطی که مخابرات در اختیار ما قرار می‌دهد امکان ارسال پیامک به صورت مستقیم وجود ندارد و برای ارسال پیامک با خط ثابت شما نیاز به ابزار دیگری به نام پنل اس ام اس دارید که پس از تهیه آن می‌توانید خط ۰۲۱ و ۰۲۶ خود را به سرشماره‌های پیامکی پنل پیامکی خود اضافه کنید و پیامک‌ها را به صورت تکی یا انبوه ارسال نمائید. در این مقاله به بررسی سرشماره‌ ارسال پیامک تلفن ثابت می‌پردازیم.

ملی پیامک پنل اس ام اس ارسال پیامک از خط تلفن ثابت

ارسال پیامک با خط ثابت

یکی از کاربردهای سامانه‌ی اس ‌ام اس ملی پیامک، ارسال پیامک با خطوط ثابت است، خیلی از کاربران فکر می‌کنند که امکان ارسال پیامک از طریق شماره تلفن ثابت انجام‌پذیر نیست اما باید بدانید که می‌توانید بدون خرید یا استفاده از هیچ سخت افزاری تنها با پنل ملی پیامک از شماره تلفن ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خدماتی استفاده کنید.

استفاده از خط ثابت ۰۲۱ برای ارسال اس ‌ام اس حس اعتماد بیشتری را در مخاطب ایجاد می‌کند و این احساس را به مخاطب می‌دهد که از سمت یک مجموعه معتبر پیامک را دریافت کرده است، در نتیجه احتمال خوانده شدن پیامک شما و تاثیر تبلیغاتتان به شدت افزایش می‌یابد.

مزایای ارسال پیامک از خطوط ثابت

اینکه شما با خط ثابت خودتان تبلیغات ارسال کنید چند مزیت مهم دارد:

۱-اگر مخاطب شما، شماره‌تان را در تلفن همراه ذخیره کرده باشد پیامک شما با نام خودتان ارسال می‌شود. با این کار پیامک شما با دیگر پیامک‌های تبلیغاتی موجود در موبایل افراد متفاوت شده و مسلما بازخورد بهتری در تبلیغات و حتی ارائه خدمات خود خواهید داشت.

۲-با این خطوط حتی اگر شما را ذخیره نداشته باشد می‌تواند با دکمه تماس گیری سریعا با شما تماس حاصل کند و عملا ارتباط با شما به سادگی انجام می‌پذیرد. پس اگر شما هم تبلیغات را به هدف افزایش تماس‌های تلفنی مجموعه خود اجرا می‌کنید، ارسال پیامک با خطوط ثابت می‌توانید به افزایش زنگ‌خور مجموعه شما کمک شایانی بنماید.

۳-این خطوط هزینه یکسانی با سایر خطوط دارد و هزینه‌ی اضافی برای آن پرداخت نمی‌کنید. بنابراین با ارسال پیامک از خطوط ثابت نیازی به پرداخت هزینه اضافه‌تر ندارید و تعرفه ارسال پیامک برای اینگونه ارسال زیاد نمی‌شود.

۴-هزینه‌ی مقرون به صرفه‌ی فعالسازی این خطوط کاملا برای هر کاربری یکسان است. در حال حاضر هزینه فعالسازی پیامک خط ثابت چیزی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد که به نسبت ثبت خطوط اختصاصی دیگر بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

۵-امکان دریافت پیامک و مشاهده پاسخ مشتریان در پنل پیامکی شما نیز وجود دارد. یعنی اگر شخصی به شماره ثابت شما پیامکی ارسال کند می‌توانید لیست آن را از پنل اس ام اس خود مشاهده بفرمائید.

۶-برای ثبت و فعالسازی ارسال پیامک با خط ثابت نیازی به مراجعه حضوری به مخابرات و… را ندارید و کلیه امور به واسطه پنل اس ام اس شما و به صورت اینرنتی و غیر حضوری انجام می‌گیرد که این امر موجب استقبال بسیاری از کسب‌وکارها از این طرح شده است.

روش راه اندازی خطوط ثابت

به طور کلی برای فعالسازی خطوط ثابت شما یا فرد حقیقی هستید یا حقوقی که در هر مرحله نیازمند ارسال مدارک برای این افراد وجود دارد.

اگر فرد حقیقی هستید نیاز به احراز هویت با تصویر کارت ملی و تعهد نامه از اپراتور مخابراتی خود و یک جواز کسب دارید.

اما اگر شما شرکت حقوقی هستید مدارک شما شامل روزنامه رسمی شرکت، معرفی فردی به نمایندگی از شرکت شما برای تعهد و احراز هویت با کارت ملی فرد صورت می‌گیرد.

پس از تایید مدارک ارسال شده خط شما فعال می‌شود و می‌توانید از آن برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های خود استفاده کنید.

در حال حاضر این امکان برای شهر تهران و استان البرز با پیش شماره‌های ۰۲۱ و ۰۲۶ امکان‌پذیر است.

خدماتی کردن خطوط ثابت

اگر شما فرد حقوقی باشید قطعا با توجه به مدارک ارسال شده می‌توانید خطوط ثابت خود را هم خدماتی نمایید و اطلاع‌رسانی‌های سازمان خود را برای لیست سیاه مخابرات انجام دهید.

فقط به خاطر بسپارید با خطوط خدماتی شما اجازه‌ی ارسال تبلیغات را نخواهید داشت.

ارسال پیامک‌های خطوط ثابت با پنل ملی پیامک

پس از فعال‌سازی خطوط شما تنها کافیه پنل پیامکی خود را تهیه نمایید. برای تهیه پنل هم می‌توانید با توجه به بودجه خود از سه پنل موجود اقتصادی، تجاری و نمایندگی استفاده نمایید.

توجه داشته باشید برای ارسال با خطوط ثابت پنل پایه امکان ارسال را ندارد.

 

سخن نهایی

در این مقاله با ترفند ارسال پیامک با خطوط ثابت و تاثیر ان بر جذب و اعتماد مشتریان آشنا شدیم همچنین سامانه پیامکی ملی پیامک را به عنوان یکی از انتخاب‌های مناسب معرفی کردیم. مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط ثابت و تعرفه مناسب همگی دلایل شروع تبلیغات پیامکی و استفاده اختصاصی از پنل کاربری ملی پیامک است.

پس اگر قصد دارید تبلیغات پیامکی منحصر به فردی را با ملی پیامک تجربه کنید پیشنهاد می‌کنم در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت پنل ثبت‌نام کنید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرند و برای استفاده از پنل راهنمایی‌تان کنند. اگر هم هنوز سوالی در این مورد دارید می‌توانید با شماره‌ی پشتیبانی تیم ملی پیامک ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید. تیم فنی و پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل و غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ