سایت خرید بلیت بازی استقلال سپاهان

0

سایت خرید بلیت بازی استقلال سپاهان

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: زمان بلیت فروشی بازی تیم‌های سپاهان و استقلال از امروز دوشنبه از طریق دو سایت رسمی آغاز می‌شود.

علی ناظری در حاشیه دیدار تیم‌های سپاهان و مس در مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بلیت‌فروشی مسابقه روز چهارشنبه میان تیم‌های استقلال و سپاهان از امروز (دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌) ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و هواداران می‌توانند از دو آدرس www.sepahansc.ir و www.basa.ir/ticket برای تهیه بلیت مورد نظرشان استفاده کنند.

وی افزود: سکوهای در نظر گرفته شده برای هر گروه روی سامانه بلیت فروشی مشخص شده تا تداخلی در محل استقرار هواداران به وجود نیاید.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تأکید کرد: از هواداران  خواهشمندیم هنگام مراجعه به ورزشگاه، حتماً کارت شناسایی، کارت ۲ دوز واکسیناسیون و همچنین پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیت خود را به همراه داشته باشند. همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

ناظری درباره ظرفیت تعیین شده برای هواداران دو تیم در ورزشگاه، تصریح کرد: طبق دستورالعمل، ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای استقرار هواداران در نظر گرفته شده و به همین دلیل تعداد ۲۱ هزار و ۱۰۰ بلیت فروخته خواهد شد. از این تعداد ۱۹ هزار بلیت برای طلایی پوشان و ۲۱۰۰ بلیت نیز به هواداران استقلال تعلق دارد.

وی اضافه کرد: مراجعان می‌توانند از ورودی‌های غربی، شرقی و جنوبی وارد ورزشگاه نقش جهان شوند که در همه آن‌ها گیت‌های الکترونیکی آماده به کار هستند. پارکینگ‌های ورزشگاه نیز برای رفاه حال تماشاچیان به‌طور مجزا مشخص شده است.ذ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ