آدرس سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو

0

آدرس سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو (قرعه کشی ایران خودرو سایپا)

طبق اعلام روابط عمومی وزارت صمت فروش همه خودرو‌ها به «سامانه فروش یکپارچه» منتقل می‌شود و استثنایی برای هیچ خودرو و خودروسازی وجود نخواهد داشت.

به نقل از خبرنگاران‌جوان، قشمی مدیر کل روابط عمومی وزارت صمت گفت: آدرس اینترنتی «سامانه فروش یک‌پارچه خودرو» صرفاً از سوی مرکز ارتباطات وزارت صمت اعلام می‌شود بنابراین اعلام هرنوع آدرس یا اطلاعاتی در این خصوص تکذیب می‌شود. ضمناً استثنایی برای هیچ خودرو و خودروسازی وجود نخواهد داشت و عرضه خودرو فقط از طریق این سامانه خواهد بود.

آدرس اینترنتی سامانه فروش یک‌پارچه خودرو

طبق این دستور وزارت صمت، دیگر ثبت نامی از طریق سامانه های فروش این خودرو سازها انجام نمی شود و برای خرید خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو در نظر گرفته خواهد شد که متقاضیان باید برای ثبت نام خرید خودرو مورد نظرشان، از طریق این سایت اقدام نمایند. سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی sale.iranecar.com ارائه دهنده بستر خرید محصولات ایران خودرو و سایپا می باشد و در حال حاضر در حال راه اندازی می باشد و سازمان حمایت از مصرف کننده باید، شرایط و ابزار لازم برای راه اندازی این سامانه را مهیا کند.

سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

همانطور که گفته شد، دیگر ایران خودرو و سایپا مجاز نیستند تا محصولات خود را از طریق سایت خود به فروش برسانند و برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایت متقاضیان، تمامی فرایندهای ثبت نام و خرید خودروهای این دو شرکت به عهده سامانه یکپارچه فروش خودرو گذاشته شده است. با وجود اینکه سایت sale.iranecar.com به عنوان آدرس سامانه یکپارچه فروش خودرو معرفی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ