مشکل سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

1

مشکل سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ، مشکلات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو  ۱۴۰۱ ، مشکل در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ، مشکل سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ، مشکل ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ، چرا سایت یکپارچه خودرو باز نمیشه

مشکلات سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

خبر ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت صمت گفت: سرعت پایین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با اضافه کردن سرور‌های جدید به‌زودی برطرف می‌شود.

امید قالیباف گفت: سرعت پایین سامانه یکپارچه با اضافه کردن سرور‌های جدید به‌زودی برطرف می‌شود، اما متقاضیان اطمینان‌خاطر داشته باشند تا ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۲۸ تیر ثبت‌نام ادامه دارد و زمان ثبت‌نام در نتیجه قرعه‌کشی به هیچ وجه موثر نیست.

به گفته او وزارت صمت به شرکت مگا (مجری) بدلیل سرعت پایین دسترسی تذکر داده است.

مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه از روز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز شد که به مدت سه روز اجرا شد.

نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و علت این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط است.

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه

مشکل در حال بارگذاری اطلاعات

 

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه

مشکل سرعت سایت یکپارچه تخصیص خودرو

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه

مشکل در سامانه ثبت نام اینترنتی محصولات سایپا

متاسفانه از صبح امروز امکان احراز هویت در سامانه فروش اینترنتی محصولات سایپا وجود نداشته و از ساعاتی قبل نیز، برخی مخاطبین با خطای “به دلیل نداشتن گواهینامه مجاز به ادامه فرایند نمی باشید.” مواجه می شوند.

اختلال دوباره در سامانه فروش یکپارچه خودرو

در حالی از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو آغاز شده که از شب گذشته و همچنین صبح امروز، متقاضیان در روند ثبت‌نام دچار مشکل شده‌اند و گزینه ثبت‌نام برای خودروهای مشمول قرعه‌کشی و خودروهای خارج از فرآیند قرعه‌کشی غیرفعال شده است؛ در این رابطه مسئولان سامانه اختلال پیش آمده را ناشی از حجم بالای تقاضا دانسته و بر رفع مشکل در کمترین زمان ممکن تاکید کرده‌اند؛ همچنین وزارت صمت نیز اطمینان خاطر داد که سامانه تا یک ساعت آینده در دسترس خواهد بود.

سومین مرحله ثبت‌نام و فروش خودرو (با و بدون قرعه‌کشی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از روز (چهارشنبه ١۶ شهریور ماه) آغاز شده و به مدت سه روز (تا جمعه ١٨ شهریور) ادامه دارد.

طی قریب به ٣٠ ساعتی که ثبت‌نام آغاز شده است، برخی مشتریان در روند ثبت‌نام خود دچار مشکل شده‌اند؛ تعدادی از مشتریان اعلام کرده‌اند که از شب گذشته امکان ثبت‌نام‌ نداشته‌اند.

در حال حاضر گزینه ثبت‌نام هم برای طرح‌های قرعه‌کشی و همچنین طرح‌های بدون قرعه‌کشی غیرفعال شده است.

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه

در نتیجه پیگیری ایسنا، در مورد این اختلال ایجاد شده، مسئولان شرکت برگزار کننده سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرده‌اند: به دلیل ترافیک و حجم بالای تقاضا ثبت‌نام‌کنندگان، سامانه دچار کندی و  اختلال شده است؛ اما سعی بر آن است که به زودی و در کمترین زمان ممکن اختلال برطرف شود.

سخنگوی وزارت صمت: سامانه یکپارچه قرعه‌کشی تا یک ساعت آینده در دسترس خواهد بود

همچنین در این رابطه- امید قالیباف- سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت- نیز در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه شرکت مگا (مجری قرعه‌کشی) این اطمینان را داده است که سامانه تا یک ساعت دیگر قابل استفاده خواهد بود؛ اظهار کرد:  از ابتدای قرعه‌کشی تاکنون حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام شرکت، اختلال پیش آمده که از ساعت  ۱۴ و ۵۰ دقیقه دقیقه آغاز شده که به دلیل عملیات ارتقا سیستم و افزایش سرعت بوده و در کمتر از یک ساعت آینده برطرف می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. رحمت می گوید

    تا ۲۷ تیر