ساعت اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه

0

ساعت اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه

«حسین زاده قشمی» رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با شبکه خبر ضمن عذرخواهی از مردم بابت تأخیر در اعلام نتایج قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اظهار کرد: این تأخیر به علت لزوم صیانت از حق مصرف‌کنندگان و افزایش دقت در صحه‌گذاری ثبت‌نام‌کنندگان از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اتفاق افتاد و در تلاش هستیم تا ظرف ۲۴ ساعت آینده، نتایج را اعلام کنیم.

وی افزود: استعلام از سرویس‌های نیروی انتظامی برای چک کردن اطلاعات افراد به منظور شناسایی دلالان و ثبت نام غیرواقعی، احراز هویت ثبت نام شدگان برای بررسی مالکیت شماره تلفن های اعلام شده و مطابقت آن با نام افراد و همچنین استعلام از ثبت احوال برای ۲۹۷ هزار ثبت نامی که در طرح جوانی جمعیت صورت گرفته است، باعث تأخیر در اعلام نتایج شده است.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت تصریح کرد: در این دوره در مجموع ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع، شامل فروش فوری، فوق‌العاده و طرح جوانی جمعیت با بازه زمانی کمتر از یک سال، تحویل مردم شریف ایران خواهد شد.

وی گفت: در تلاش هستیم در ۲۴ ساعت آینده نتایج را اعلام کنیم، اما با توجه به حجم واگذاری‌ها و استعلاماتی که باید پیگیری شود، نمی‌توانیم ساعت مشخصی را مشخص کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ