بازی پرسپولیس و سپاهان در کدام ورزشگاه است

0

بازی پرسپولیس و سپاهان در کدام ورزشگاه است

بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان همچون دیدار رفت با حکم کمیته انضباطی باید در استان سوم برگزار شود اما همچنان تکلیف آن نامشخص است.

همین امر باعث گلایه محرم نویدکیا سرمربی سپاهان از مسئولان سازمان لیگ شد و از آنها خواست تا هرچه زودتر تکلیف محل برگزاری بازی را مشخص کنند.

پرسپولیس که در کورس قهرمانی با استقلال تهران است هنوز تصمیم نهایی خود را به دلیل عدم آگاهی از دستوران شورای تأمین هر یک از استان‌های مربوطه نگرفته است.

ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، سیرجان، انقلاب کرج و ثامن مشهد استادیوم‌هایی هستند که پرسپولیسی‌ها می‌خواهند در آنجا از سپاهان پذیرایی کنند.

باشگاه پرسپولیس که خواهان برگزاری بازی با تماشاگر است با مخالفت شورای تأمین استان تهران و البرز برای برگزاری بازی در کرج روبرو شده است اما همچنان تکلیف نهایی محل برگزاری بازی نامشخص است.

سهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره گفت: پرسپولیس ورزشگاه‌های مورد نظر خود را معرفی کرده است اما شورای تأمین هر یک از استان‌های مربوطه در این باره تصمیم نهایی را نگرفته است. نمی‌توان اسم ورزشگاه محل بازی را ابتدا گفت و سپس به ابعاد آن فکر کرد. باید هماهنگی لازم انجام شود.

او درباره ناراحتی نویدکیا از تأخیر در اعلام محل بازی تاکید کرد: به هر حال هرچه زودتر محل بازی مشخص شود بهتر است اما مباحث در این زمینه همچنان ادامه دارد. نمی‌دانم جلسات امشب شورای تأمین به کجا می‌رسد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ظهر فردا تکلیف محل میزبانی پرسپولیس از سپاهان را مشخص کنیم. فکر می‌کنم تا ظهر فردا تکلیف این موضوع مشخص شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ