هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛ فولاد، به سپاهان رسید/ ماشین بازی شاگردان گل محمدی برای صدرنشینی

0

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از دیروز جمعه با دیدار تیم های گل گهر و پارس جنوبی جم آغاز شد و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت. در حساس ترین دیدارها، تیم فوتبال فولاد خوزستان با سپاهان اصفهان، ذوب آهن با تراکتور و پرسپولیس و صنعت نفت آبادان رو در روی هم قرار می گیرند.

ماشین سازی تبریز – شهر خودرو خراسان (شنبه ۲۳ شهریور – ساعت ۱۹:۰۰)

در روز دوم مسابقات هفته سوم لیگ برتر، ماشین سازی با شاگردان یحیی گل محمدی دیدار می کند. سبزپوشان تبریزی در ۲ مسابقه اول لیگ، نتایج به نسبت خوبی کسب کردند و ابتدا یک بر صفر استقلال را شکست دادند و هرچند رو در روی سپاهان بازنده بودند اما عملکرد زیبایی ارائه دادند.

سرمربی این تیم حسین خطیبی است و تلاش می کند با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه از جمله حامد لک- شاهین توکلی، عزیز معبودی، شاهین ثاقبی، احمدرضا زنده روح، مسیح زاهدی، فرید بهزادی کریمی، سامان‌ نریمان جهان، محمد خرم الحسینی و علی آل کثیر نتایج خوبی بگیرد.

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازیهای باقیمانده لیگ برتر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس

سبزپوشان درحال حاضر با ۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارند. این تیم چندی پیش در ورزشگاه اختصاصی در دیداری دوستانه شرکت کرد و به پیروزی ۴ بر صفر رسید. شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، فرید بهزاد کریمی و عزیز معبودی در این بازی گلزنی کردند تا تیم با شرایط خوب به مصاف شهر خودرو برود.

از سویی دیگر، عیسی کامرا مهاجم گینه ای- پرتغالی که چند روز قبل با نظر رسول خطیبی به ماشین سازی پیوسته بود، در تمرینات این تیم نتوانست توانایی خاصی از خود نشان بدهد و به همین خاطر قراردادش را فسخ کرد.

شهرخودرو هم که فصل گذشته با یحیی گل محمدی نتایج فوق العاده ای را کسب کرد، به همراه سپاهان تنها تیم هایی هستند که تاکنون ۲ بازی را پیروز شدند و امیدوار هستند این روند را مقابل ماشین سازی ادامه دهند. آنها هفته اول رو در روی پیکان با نتیجه ۲ -صفر به برد دست یافتند و سپس در مشهد، شاهین شهرداری بوشهر را شکست دادند تا خود را برای قهرمانی در لیگ آماده کنند.

این تیم سهمیه پلی آف آسیا را هم دارد و همراه با استقلال باید تا چند ماه دیگر در پلی آف آسیا حضور یابند. این تیم چند روز قبل با سپاهان بازی دوستانه انجام داد و به پیروزی ۲ بر یک رسید. همچنین وضعیت مصدومیت ۴ بازیکن این تیم از جمله سروش رفیعی، امین قاسمی نژاد، روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر مشخص نیست و باید دید کادرفنی شهرخودرو چه تصمیمی برای آنها خواهد گرفت.

خبر دیگر اینکه، مهدی مهدیخانی، هافبک ملی پوش امید این تیم با عقد قراردادی به واراژدین کرواسی و در شهرخودرو حضور ندارد.

این بازی شنبه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۹ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

همچنین اسامی تیم داوری به شرح زیر است:

داور: علی میرغفاری

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و مهدی عالیقدر

کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان و حسین زیاری

داور چهارم: وحید سیفی

فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان (شنبه ۲۳ شهریور – ساعت ۱۹:۴۵)

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سوم، تیم فوتبال فولاد حوزستان با هدایت جواد نکونام به مصاف شاگردان امیر قلعه نویی می رود. این تیم که با مدیریت جدید سعید آذری درحال پیشروی است، در ۲ بازی گذشته خود نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و ابتدا مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد و سپس در دقایق آخر هفته دوم مقابل استقلال به تساوی رسید.

نکونام که برای لیگ نوزدهم تیم خوبی در اختیار دارد، امیدوار است رو در روی سپاهان صدرنشین به پیروزی دست یابد و نخستین برد فصل را جشن بگیرد.

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازیهای باقیمانده لیگ برتر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس

این تیم که با کسب یک امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد، چندی پیش با انس‌بنی یاسین مدافع باتجربه تیم ملی اردن به توافق رسید تا او از این پس در لیگ ایران بازی کند. این مدافع جایگزین عارف غلامی شده که در فصل نقل و انتقالات به استقلال رفت.

سپاهان اصفهان هم که با امیر قلعه نویی درصدد قهرمانی در لیگ نوزدهم هستند، در ۲ بازی ابتدایی به برد رسیدند و همراه با شهرخودرو در صدرجدول قرار دارند. این تیم هفته اول با ۳ گل شاهین را شکست داد و سپس از سد ماشین سازی گذشت تا با حضور نفراتی همچون پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، استنلی کی روش، سجاد شهباززاده و علی قربانی، قدرتمند نشان دهد.

این دیدار روز شنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهدای خوزستان برگزار می شود.

همچنین تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است.

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: علی میرزابیگی و رحیم شاهین

کمک داوران اضافی: حسین زمانی و ایمان کهیش

داور چهارم: مهدی الوندی

ذوب آهن اصفهان – تراکتور تبریز (یکشنبه ۲۴ شهریور – ساعت ۱۹:۴۵)

در ادامه دیدار های هفته سوم، از روز یکشنبه و در دیگر حساس  این هفته لیگ برتر ایران، ذوب آهن با تراکتور رو در رو می شود. شاگردان علیرضا منصوریان که پیش از شروع لیگ نوزدهم، از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، لیگ را با شکست مقابل سایپا آغاز کردند. آنها در دیدار مقابل شاگردان ابراهیم صادقی با ۲ گل پیش بودند اما در پایان شکست خوردند تا از همین ابتدا کار برای علی منصور سخت شود. در هفته دوم با اینکه مقابل پارس جنوبی خوب بازی کردند اما به تساوی رسیدند تا صحبت هایی مبنی بر اخراج او شود.

البته جواد محمدی که به جای سعید آذری مدتی است مدیریت باشگاه ذوب آهن را برعهده گرفته، از منصوریان حمایت کرده و باید دید  آیا تا پایان فصل حمایت ها پا بر جا خواهد ماند یا خیر؟

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازیهای باقیمانده لیگ برتر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس

محمد باقر صادقی، میلاد فخرالدینی، زبیرنیک نفس، محمدرضا خلعتبری و ارسلان مطهری بازیکنان مصدوم تیم سبزپوش محسوب می شوند که مشخص نیست به دیدار مقابل تراکتور می رسند یا خیر اما در کنار آنها احتمال اینکه ۳ بازیکن سرباز این تیم (مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان) به این مسابقه نرسند هم زیاد است.

این تیم با کسب یک امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و امیدوارست در فولادشهر نخستین برد خود را تجربه کند.

از سویی دیگر تراکتور که خود را برای قهرمانی در لیگ آماده می کند، کار سختی با مصطفی دنیزلی در اصفهان دارد. سرخپوشان تبریزی در هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رسیدند اما در خانه از سد پرسپولیس گذشتند تا با ۴ امتیاز در رده ۶ جدول قرار بگیرند. این تیم با مالکیت زنوزی امید زیادی به قهرمانی دارد و ستاره های زیادی از جمله رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، ساسان انصاری، اشکان دژاگه، سوگیتا، احسان حاج صفی، کوین فورچونه و … دارند و امیدوار به کسب قهرمانی هستند.

یکی از نکات مثبت تراکتور در لیگ نوزدهم به خط دروازه برمی گردد که با حضور مظاهری بیمه شده  و به نظر می رسد که این تیم در پست دروازه بان مشکلی نداشته باشد. همچنین اشکان دژاگه، رشید مظاهری، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی از تراکتور به تیم ملی دعوت شده بودند و حالا پس از هنگ کنگ آماده بازی با ذوب هستند.

این بازی روز یکشبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است:

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: حسن ظهیری و تورج عیوض‌محمدی

کمک داوران اضافی: علی بای و سعاد وفاپیشه

داور چهارم: محمد راهی

نفت مسجد سلیمان – استقلال تهران (یکشنبه ۲۴ شهریور – ساعت ۱۹:۴۵)

در دیگر بازی هفته سوم، شاگردان تارتار در خانه با استقلال صف آرایی می کنند. این تیم پس از متوقف کردن تراکتور پرستاره در خانه، در چارچوب هفته دوم رو در روی صنعت نفت آبادان متوقف شد تا تیم پرانگیزه ای نشان دهد. درحال حاضر نفت مسجد سلیمان با ۲ تیم امتیاز در رده ۱۰ جدول قرار دارد و این هفته کار سختی در تقابل با استقلال خواهد داشت.

این تیم که پس از چند روز تعطیلی، تمرینات خود را از چند روز پیش آغاز کرد، در ۲ بازی تدارکاتی مقابل نساجی قرار گرفت و به یک پیروزی و یک تساوی رسید. شاگردان مهدی تارتار در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستند، در هفته چهارم به میهمانی سپاهان اصفهان می روند و بعد در خانه مقابل شهرخودروی مشهد قرار می گیرند که بازی های سختی محسوب می شود.

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازیهای باقیمانده لیگ برتر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس

همچنین درباره نقل و انتقالات این تیم باید بدانید که آنها سوشا مکانی را جذب کردند تا از این پس از  گلر این تیم باشد. از بازیکان جوان و با تجربه این تیم می توان به محمد طیبی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، محمد ابراهیمی، عماد میرجوان، حسین ابراهیمی، فرزاد حاتمی، فرشاد جانفزا و … اشاره کرد.

از سویی دیگر استقلالی ها به شدت به دنبال نخستین برد فصل شان هستند تا پیش از دربی بتوانند از روحیه بالایی برخوردار شوند. شاگردان استراماچونی ایتالیایی در هفته اول با نتیجه یک بر صفر مقابل ماشین سازی شکست خوردند و هرچند در هفته دوم و تا دقیقه ۹۶ با یک گل پیش بودند اما ضربه باقربور، ۳ امتیاز را از آبی پوشان گرفت.

آبی ها درحال حاضر تنها یک امتیاز دارند و در رده دوازدهم جدول جای گرفته اند اما امید زیادی دارند با بازیکنان جوان و ملی پوش بتوانند قهرمانی را بدست آورند، هرچند کار سختی پیش رو دارند.  استقلالی ها چندی پیش در دیداری تدارکاتی به مصاف گل ریحان البرز رفتند که به پیروزی ۳ گله رسیدند. البته در این بازی ملی پوشان استقلال، روزبه چشمی و شیخ دیاباته حضور نداشتند و به جز ملی پوشان، ۲ بازیکن دیگر تمرینات اختصاصی انجام دادند.

همچنین به نظر می رسد وضعیت بدنی میلیچ، مدافع این تیم بهتر شده و با صلاحدید کادرفنی می تواند رو در روی نفت بازی کند. این مسابقه برای استقلالی ها که بازی قبل دربی محسوب می شود، بسیار مهم است و باید دید شاگردان استراماچونی چه نتیجه ای کسب می کنند.

این دیدار روز یکشنبه، ساعت ۱۹:۴۵  در ورزشگاه شهید بهنام محمدی نفت مسجد سلیمان برگزار می شود.

همچنین تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: رضا سخندان و بابک داوری

کمک داوران اضافی: مرتضی منصوریان و میثم حیدری

داور چهارم: محمد عطایی

شاهین شهرداری بوشهر – پیکان تهران (یکشنبه ۲۴ شهریور – ساعت ۱۹:۴۵)

شاگردان عبدالله ویسی در شاهین، هفته نخست را با شکست مقابل سپاهان آغاز کردند و هفته دوم نیز رو در روی شهر خودرو بازی را واگذار کردند تا بدون امتیاز در قعرجدول حضور داشته باشند. این تیم تاکنون یک گل  در لیگ نوزدهم به ثمر رسانده اما خط دفاع ضعیف این تیم سبب شده تا آنها نتوانند امتیازی کسب کنند.

البته درحال حاضر ویسی تلاش می کند تا با تمرینات اختصاصی، وضعیت تیمی را بهتر کند تا بتوانند مقابل دیگر تیم بدون امتیاز به برتری دست یابند. این دیدار درحالی قرار است در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شود که هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد تا تماشاگر دیدار تیم شان باشند.

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازیهای باقیمانده لیگ برتر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس

البته برای مسابقه با پیکان، ماکسیما سنگربان گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر محروم است و درویشوند از ابتدا بازی خواهد کرد اما ویسی امیدوار است تا مالکی، مهاجم جوان این تیم بتواند مانند بازی قبل گلزنی کند. این تیم بازیکنان با تجربه و جوان زیادی دارد که از بین آنها می توان به پیمان شیرزادی، حسین مالکی، محمد صادق بارانی و سعید کریمی اشاره کرد.

از سویی دیگر پیکان هم با مربی با تجربه خود یعنی حسین فرکی، فصل را با شکست رو در روی شهرخودرو آغاز کرد اما در هفته دوم و در مازندران، دیدار جذابی مقابل نساجی داشت اما در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا همچنان بدون امتیاز باشد. این تیم فرصت داشت تا مقابل شاگردان مهاجری به برتری برسد اما اشتباهات وحید شیخ ویسی سبب شد تا بازنده بزرگ هفته لقب بگیرند.

مهران موسوی، بازیکن باتجربه و تاثیرگذار پیکان که به دلیل مصدومیت در ابتدای فصل این تیم را همراهی نمی‌کرد، با پایان تعطیلات و شروع هفته سوم قادر به حضور در ترکیب این تیم در صورت صلاحدید کادرفنی است و همچنین شریفات هم می تواند با پیراهن پیکان به مستطیل سبز بازگردد.

خبر دیگر از پیکان نیز مربوط به پایان محرومیت فراز امامعلی است. این مهاجم نیز با اتمام ۲ جلسه محرومیت انضباطی خود قادر است در جمع شاگردان حسین فرکی حاضر شود و در دیدار برابر شاهین بوشهر این تیم را همراهی خواهد کرد.

این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شود.

همچنین تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است:

داور: رضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی

کمک داوران اضافی: احمد محمدی و عبدالنبی پورخلف

داور چهارم: حسن یوسفی

سایپا تهران – نساجی مازندران (یکشنبه ۲۴ شهریور – ساعت ۱۹:۴۵)

در آخرین بازی روز یکشنبه، تیم های سایپا و نساجی به مصاف هم می روند. شاگردان ابراهیم صادقی با کسب یک برد و یک تساوی و ۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و نساجی با  همین امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم است. نارنجی پوشان در هفته نخست با ارائه یک بازی زیبا در نیمه دوم موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ از سد ذوب آهن بگذرند اما در تهران رو در روی گل گهر به تساوی رسیدند و هفته سوم باید به مصاف نساجی بروند.

آقای گل این تیم تاکنون محمدرضا سلیمانی است و تلاش می کند تا بازهم برای تیمش گلزنی کند. این تیم چندی پیش در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. همچنین در اردوی تیم ملی امید برای بازی با ازبکستان که دوشنبه هفته گذشته به پایان رسید، سایپا دارای بیشترین بازیکن بود که اسامی آنها به شرح زیر است.

امیرمهدى جانملکى، مهدى نوراللهى، طاها شریعتی، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین زاده. همچنین از بازیکنان ملی پوش و تاثیرگذار این تیم می توان به حامد فلاح زاده، مجتبی لطفی، آرمین سهرابیان، روزبه شاه علیدوست، معین عباسیان، محمد رضا سلیمانی، آرمان رمضانی، مجید علیاری و … نام برد.

از سویی دیگر نساجی مازندران هم همچنان دیگر وضعیت مدیرتش است اما با هدایت مهاجری بازی های خوبی به نمایش می گذارد و امیدوار به کسب نتایج خوب است. این تیم در هفته اول مقابل گل گهر سیرجان ۱ – ۱ متوقف شد اما در هفته دوم نتیجه خوبی بدست آورد و به پیروزی ۴ بر ۳ مقابل پیکان رسید.

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازیهای باقیمانده لیگ برتر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس

نساجی در این فصل ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دارد و به نظر می رسد فصل موفقی را پشت سر بگذارد.  البته برای بازی با سایپا، محمدرضا مهاجری محروم است و باید از روی سکوها نظاره گر عملکرد تیمش باشد.

این مسابقه، روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می شود.

همچنین تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است:

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: قهرمان نجفی و فرهاد مروجی

کمک داوران اضافی: جواد رحیم‌زاده و امیرسامان سلطانی

داور چهارم: علیرضا طاهرخانی

پرسپولیس تهران – صنعت نفت آبادان (دوشنبه ۲۵ شهریور – ساعت ۱۹:۴۵)

در آخرین بازی هفته سوم رقابت های لیگ برتر، روز دوشنبه، شاگردان گابریل کالدرون آرژانتینی به مصاف صنعت نفت آبادان می روند. سرخپوشان پس از کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی، رو در روی تراکتور متحمل شکست شدند و امیدوار هستند با پیروزی مقابل شاگردان اسکوچیچ آماده حضور در دربی شوند.

این بازی که پیش از تقابل با استقلال است، برای سرخپوشان از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل قرار است کادرفنی با ۲ مهاجم در این بازی حضور پیدا کند. جونیور براندائو برزیلی که در بازی با تراکتور دقایقی به میدان رفت، این روزها تمرینات اختصاصی و تیمی انجام می دهد تا با بازیکنان هماهنگی بیشتری پیدا کند و بتواند مثمرثمر باشد.

از سویی دیگر، علی علیپور هم که در هفته های گذشته حواشی زیادی داشته، امیدوار به گلزنی در مقابل نفت است تا بار دیگر با هواداران آشتی کند.

کمال کامیابی نیا همچنان مصدوم است و به این بازی نمی رسد اما محمد انصاری به شرایط خوبی رسیده و آماده بازی کردن است. همچنین باید دید کالدرون درباره بازیکنان ملی پوش پرسپولیس چه تصمیمی می گیرد و آیا آنها را بازی خواهد داد یا خیر؟

تیم سرخپوش پایتخت در این فصل بازیکنان جوان و با تجربه زیادی دارد که اسامی برخی از آنها به شرح زیر است.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور، جونیور براندائو، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی، امیر روستایی و …

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی تراکتورسازی ساعت بازی امروز استقلال تاریخ بازی بعدی پرسپولیس بازیهای باقیمانده لیگ برتر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوری پرسپولیس

از سویی دیگر صنعت نفت آبادان هم که با هدایت اسکوچیچ در لیگ حضور دارد، در هفته اول فولاد خوزستان را شکست دادند اما در ادامه مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی دست یافتند تا مانند نساجی، تراکتور و سایپا ۴ امتیازی باشند. البته اسکوچیچ معتقد است در بازی با نفت مسجد سلیمان عملکرد داوری ضعیف بود و این تیم اکنون باید ۶ امتیاز داشته باشد.

محمد دریس، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمد قریشی، مهدی حنفی، طالب ریکانی، مسلم مجدمی، مهدی مومنی، رضا جبیره و جعفر سلمانی ترکیب احتمالی این تیم مقابل پرسپولیس هستند و البته باید بختیار رحمانی را هم ستاره دیگر این تیم نامید که هفته پیش به جمع برزیلی ها اضافه شد.

به هرحال صنعت نفت آبادان تیم خوبی دارد و باید دید  در دیدار مقابل پرسپولیس چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

این دیدار روز دوشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

همچنین تیم داوری این مسابقه به شرح زیر است:

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و علی‌اکبر نوری

کمک داوران اضافی: علی صفایی و حمید حاج‌ملک

داور چهارم: حسن انتظاری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ