هزینه بازگردانی پیج دیسیبل شده

0

هزینه بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام (disable)

گاها  ادمین حساب هایی به ما مراجعه میکنند که بالای ۵۰۰ کا ریچ پست های حساب است اما حساب دیسیبل شده یا هک شده است . این حساب ها اکنون با کایی ۲۰۰ هزار به فروش میرسند و این که شما یک پیج با فالوور بالا از دست بدهید طبیعتا قابل هضم نیست و  . از این رو ما خدمات بازگردانی اینستاگرام را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهیم تا بتوانیم پیج از دست رفته شما را با ترفندهای روز و متدهای کاربردی بازگردانیم . فعالیت های مضاعف شما برای بازگردانی پیج اگر خارج از استانداردهایی باشد که سرور اینستاگرام به آن ها اکشن بدهند میتواند همان شانس بازگردانی اکانت هک شده شما را هم از شما بگیرد.

هزینه بازگردانی پیج اینستاگرام پیج دیسیبل شده

هزینه برگرداندن اکانت دیسیبل شده

هزینه بازگردانی اکانت های شخصی که دارای یک یا چند عکس باشند ۲۰۰.۰۰۰ تومان، و هزینه بازگردانی اکانت های تجاری و یا صفحاتی که دارای عکس های شخصی نباشند، ۳۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

علت دیسیبل شدن اینستاگرام

خیلی ها این سوال را دارند که علت دسیبل شدن پیج اینستا چیست. مهمترین نکاتی که در این مشکل دخیل هستند عبارتند از :

  • جذب فالوور فیک برای حسابی که زیر ۱ ساعت راه اندازی شده است
  • نداشتن شماره تلفن معتبر روی پیج اینستا
  • استفاده مکرر از فیلترشکن
  • لاگین شدن همزان از چند دیوایس
  • دیسیبل شدن پیج توسط هکر یا خریداریک ه قصد کلاهبرداری دارد

بازگردانی حساب دیسیبل شده

در بیشتر حالات بازگردانی  از حالت دیسیبل کار سختی نیست و کافیست کمی مهارت قبلی داشته باشید اما در برخی حالات این امر نیاز به تخصص دارد مخصوصا زمانی که شحصی قصد هک کردن شما را دارد که در ادامه دلیل آن را توضیح خواهیم داد

 

حساب تازه راه اندازی  شده دیسیبل میشود

اگر میخواهید یک حساب را به تازگی راه اندای کنید خیلی دقت کنید  . اگر اینستاگرام به هر دلیل متوجه فیک بودن حساب شما شود اقدام به بسته کردن آن میکند . حتی اگر پیج فالوور بالایی داشته باشد . زمانی که پیج تازه راه اندازی میشود حساب اینستاگرام شما خام است و اینستاگرام انتظار طبیعی رفتار کردن از طرف ادمین را دارد . اگر ناگهان به محض راه اندازی پکیج فالوور فیکی خریداری کنید و فالوورها اتومات بالا بروند احتمال بسته شدن پیج شما زیاد است و این کار موقتی است و تنها یک فعالیت مشکوک بشمار میرود. در بیشتر اوقات هزینه بازگردانی این پیج دیسیبل شده بصرف نیست مگر اینکه یوزرنیم پیج با ارزش باشد.

شماره تلفن معتبر روی پیج قرار دهید

حدود ۸۰ درصد پیج های دیسیبل شده که از طرف شخص دیسیبل نشده و کار خود اینستاگرام است به دلیل نداشتن شماره تلفن معتبر روی پیج است. تلاش کنید روی هر شماره تلفن یک اکانت اینستاگرام بیشتر نداشته باشید. اگر میخواهید روی چند اکانت شماره تماش شما ثبت شود حتمای یک ایمیل هم روی پیج قرار دهید . مالکیت پیج خیلی مهم است  و اینستاگرام اگر متوجه شود شما روی پیج خود شماره تلفن ندارید حساب شما را دیسیبل میکند . گاها با پرداخت هزینه بازگرداندن حساب غیر فعال یا همان دیسیبل شده که شماره تلفن نداشته اید هم کاری از دست ما بر نمی آید . این نکته خیلی مهم است و حتما  آن را رعایت کنید .

  • اگر قصد خرید پیج دارید حتما شماره تلفن معتبر جایگزی مالکیت قبلی پیج کنید
  • اگر قصد جذب فالوو فیک دارید بدون تردید شماره تلفن معتبر روی پیج قرار دهید
  • اگر میخواهید روی چند اکانت همزمان فعالیت کنید شماره تلفن معتبر درج کنید

استفاده مکرر از فیلتر شکن موجب دیسیبل شدن پیج میشود

بنده خودم قبلا فکر میکردم این یک شایعه است. اما نه اینگونه نیست. زمانی که شما از فیلترشکن استفاده میکنید آیپی شما روی یک کشور مثلا فنلاند است . کافیست فیلترشکن شما یک بار قطع و وصل شود و بر خلاف انتظار شما فیلترشکن کشور را اتومتیک انتخاب کند و مثلا آیپی شما روی کشور آمریکا بیفتد. در این بین اینستاگرام به شما شک میکند و حساب شما را برای ۲۴ ساعت دیسیبل میکند.

با چند دیوایس همزمان لاگین نشوید

این اتفاق خیلی نادر است اما گاها اینستاگرام بخاطر ورودهای بیش از حد با لوکیشن های مختلف و دیوایس های مختلف اینستاگرا مشما را برای مدت کمی دیسیبل میکند. البته میتوانید با پرداخت هزینه بازگردانی اکانت دیسیبل شده آن را بازگردانید و یا اینکه صبور باشید تا ببینیم چه زمانی حساب شما بازمیگردد.

دیسیبل شدن پیج توسط هکر

هکرها یا در بیشتر اوقات افراد کلاهبردار اقدام به دیسیبل کردن حساب های زیادی میکنند.

  • شما در روند فروش اکانت خود امکان دارد به خریدار اعتماد کنید و از وی هیچ وبسایت معتبری نداشته باشید
  • خریدار پس از خرید نیاز دارد که برای از میان برداشتن مالکیت شما حساب را مخفی کند ، لذا اقدام به دیسیبل کردن شما میکند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ