جزئیات قتل دختر بچه در گروگانگیری ۶ میلیاردی

2

تاجر آهن در بناب وقتی سه آدم‌ربا دستگیر شدند باور نمی‌کرد دخترش به قتل رسیده است.

ظهر یکشنبه ششم مهرماه سال جاری وقتی زنگ آخر مدرسه دخترانه‌ای در بناب به صدا درآمد دختران دانش‌آموز با خنده و شادی از مدرسه خارج شدند و هر یک به سمت خانه‌‌هایشان رفتند. «زهرا» ۱۲ ساله نیز غافل از اینکه سرنوشت شومی در کمینش است سوار سرویس مدرسه شد تا به خانه برود. دقایقی نگذشته بود که راننده سرویس وارد خیابان بنفشه شد و دید خیابان در دست تعمیر است. به ناچار زهرا از خودرو پیاده شد تا قدم‌زنان به سمت خانه برود.

قتل دختر حوادث واقعی اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی

دختر دانش‌آموز هنوز چند قدم برنداشته بود که ناگهان سه مرد مرموز به وی نزدیک شدند و دست و پایش را گرفته و به زور سوار خودرو کردند. خودروی گروگانگیران با سرعت سرسام‌آوری خیابان بنفشه را ترک کرد و سه مرد خشن با بی‌اعتنایی به گریه‌ها و التماس‌های دختر دانش‌آموز خود را به مخفیگاهشان رساندند.

   ساعتی بعد
ساعتی نگذشته بود، وقتی مادر چشم به راه نگران دخترش شد دلشوره عجیبی گرفت و نمی‌دانست چه سرنوشتی برای زهرا رقم خورده است. مرد تاجر وقتی همسرش تماس گرفت و از بازنگشتن دخترشان خبر داد هنوز اقدامی نکرده بود که زنگ موبایلش به صدا درآمد. آن سوی خط مرد ناشناس ادعای هولناکی داشت.

وی گفت دخترش را گروگان گرفته‌اند و اگر ۵/۱ میلیون یورو – ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان- را در مدت ۴۸ ساعت آینده تهیه نکند جان دخترک به خطر می‌افتد و زهرا را خواهند کشت.  پدر زهرا که تاجر آهن است وقتی تهدید آدم‌ربایان را جدی دید همان لحظه به آنان قول داد پول را تهیه و سر قرار خواهد رفت.

پدر نگران به فکر تهیه پول بود تا ۴۸ ساعته آن را تهیه و در ازای نجات جان دخترش بپردازد. ۴۸ ساعت گذشت اما خبری از تماس آدم‌ربایان با خانواده مرد تاجر نشد. پدر نگران وقتی دید آدم‌ربایان با وی تماس نگرفتند از ترس اینکه مبادا جان دخترش به خطر افتاده باشد ماجرای این گروگانگیری را به تیم‌های قضایی و پلیسی بناب خبر داد. «سعید قاسمی‌وند» دادستان عمومی بناب درباره این آدم‌ربایی به خبرنگار شوک گفت: روز یکشنبه ششم مهرماه سال جاری پس از تعطیلی شیفت صبح مدارس، یک دانش‌آموز در راه بازگشت به خانه از سوی سه آدم‌ربا ربوده شد. بلافاصله برای نجات جان زهرا وارد عمل شدیم و پی بردیم ربایندگان در ازای آزادی دختر پول میلیاردی درخواست کرده و قرار گذاشته‌اند دو روز بعد محل قرار را اطلاع بدهند.

وی افزود: با توجه به اینکه تماس تلفنی از سوی گروگانگیران با پدر زهرا صورت نگرفته بود نیروهای امنیتی و قضایی برای ردیابی آنان وارد عمل شدند و سرانجام با گذشت هفت شبانه‌روز روز ۱۳ مهرماه سال جاری سه آدم‌ربا به دام افتادند. به گفته وی متأسفانه دو روز پس از آدم‌ربایی، دختر ۱۲ ساله توسط ربایندگان جنایتکار خفه شده و در حیاط خانه یکی از آنان دفن شده بود که یکشنبه شب جنازه وی توسط مأموران از زیر خاک بیرون کشیده شد.

وی در پایان گفت: انگیزه ربایندگان باجگیری بوده و یکی از آنان از آشنایان و فامیل‌های دور خانواده مرد تاجر بوده است. بنابر این گزارش، جسد دختر دانش‌‌آموز در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت تا علت اصلی مرگ شناسایی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. شیرین می گوید

    بیچاره پدر و مادر ای خدااااااااا.. دلم تیکه تیکه شده از غصه این دختر بیگناه . باید همشونو اعدام کننن .مگه شوخیه بچه بزرگ کردن خدا میدونه مادر با چه عشقی از لحظه تولد بچشو با ترس و عشق بزرگ میکنه. خدا صبر بده

  2. ابراهیم می گوید

    از شهروندان و ریش سفیدان تقاضا می شود تا برای با سرعت جریان پیدا کردن پرونده ورسیدن به نتیجه (اعدام هرسه در مرکز شهر ) جدیت به خرج دهند تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم