خدمات تخصصی الو قالیشویی در غرب تهران

0

پیدا کردن قالیشویی غرب تهران می‌ تواند دغدغه بسیار بزرگی برای ساکنان این محدوده باشد. در واقع اگرچه مراکز متعددی در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت فعالیت می کنند اما تعداد معدودی از آن ها در این زمینه مسئولانه عمل می کنند. قالیشویی شهرک غرب در واقع همان الو قالیشویی  است که خدمات خود را به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می‌ کند.

خدمات مهم در قالیشویی مجهز

مراکز شستشوی فرش علاوه بر اینکه خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت را ارائه می‌دهند، در زمینه های متعدد دیگری نیز فعالیت دارند. یکی دیگر از خدماتی که در سال های اخیر در قالیشویی انجام می شود، خشکشویی است. مسلماً بسیاری از لوازم با توجه به بافت و حجم قابل توجهی که دارند، نمی توانند به شکل مستقیم تحت فرایند شستشو قرار بگیرند. خوشخواب و مبل از جمله لوازمی هستند که به روش خشکشویی شسته و آماده می شوند. از طرفی بیشتر افراد تمایل ندارند مبلمان خانه خود را برای تمیزکاری و شستشو بیرون از محیط منزل ببرند. به همین خاطر خشکشویی در محل را انتخاب می کنند.

قالیشویی غرب تهران قالیشویی شهرک غربقالیشویی مجهز

خشکشویی مبل در محل

برای این کار از افراد متخصص و مجرب در قالیشویی کمک گرفته می شود. این افراد برای انجام خدمات به محل مورد نظر مراجعه می‌کنند. خدمات نیز در اسرع وقت به  مشتری ارائه می شود.

امکان ثبت آنلاین

امکان ثبت آنلاین سفارش برای مشتریان ساکن شهرک غرب، غرب تهران و دیگر نقاط وجود دارد. ثبت آنلاین سرعت عمل این مرکز را افزایش می دهد. به گونه ای که آن ها در حداقل زمان ممکن به محل مورد نظر مراجعه می‌کنند و خدمات تخصصی خود را ارائه می دهند. توجه داشته باشید فرایند شستشو، خشکشویی یا خدمات مربوط به تعمیر و بازسازی فرش ها زیر نظر افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شود. افرادی که در محیط قالیشویی فعالیت می کنند، تجربه کاری بالایی دارند. با بافت، جنس و تار و پود انواع فرش به خوبی آشنا هستند و در مورد نحوه شستشوی هر کدام از فرش ها اطلاعات لازم را دارند. این مسئله کمک می ‌کند که از آسیب به بافت فرش جلوگیری شود.

لکه برداری پیشرفته در قالیشویی

فرآیندهای همچون لکه برداری های سطحی و عمیق می توانند به شکل خشکشویی یا با شوینده های گیاهی در محل انجام شوند. به عنوان مثال برخی از مشتریان تمایل ندارند فرش های دستبافت و گران قیمت خود را قالیشویی بسپارند. به همین‌خاطر شستشو در محل را ترجیح می دهند. در چنین حالتی گروهی از قالیشویی غرب تهران به آدرس مورد نظر مراجعه کرده و خدمات تخصصی خود را ارائه می‌کنند.

انتخاب مواد شوینده برای انجام انواع لکه برداری ها با توجه به نوع لکه و نوع فرش تعیین می شود. فرش هایی که منشأ گیاهی دارند، نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند. فرش های دستبافت از تار و پود طبیعی و با رنگ های گیاهی تولید شده‌ اند. این مسئله لکه برداری، شستشو و پاکسازی آن ها را اندکی متفاوت می کند. برای شستشوی فرش های دستبافت باید از مواد شوینده و شامپوهای گیاهی استفاده شود. چرا که این نوع شامپوها و مواد شوینده به رنگ فرش آسیب وارد نمی کنند و عمر آن را نیز کاهش نمی دهند.

 

قالیشویی غرب تهران قالیشویی شهرک غربقالیشویی شهرک غرب

ممکن است فرش شما علاوه بر اینکه نیاز به لکه برداری و شستشو دارد، نیاز به ترمیم و بازسازی نیز داشته باشد. خدمات رنگرزی فرش، شیرازه دوزی، رفع پارگی، کهنگی، سوختگی، انجام رفو برای انواع فرش دستبافت و ماشینی از جمله مواردی است که به عنوان خدمات در قالیشویی شهرک غرب به مشتریان ارائه می شود.

تحویل و برگشت به موقع فرش های دستبافت و ماشینی

تحویل فرش های ماشینی و دستبافت این مجموعه به سرعت انجام می‌شود. بیشتر خانم های خانه دار بعد از اینکه فرش های خود را به قالیشویی تحویل می دهند، تمایل دارند فرش ها را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. خوشبختانه این فرش ها در قالیشویی غرب تهران در طی ۲۴ ساعت یا نهایتاً طی ۴۸ ساعت به مشتری بازگردانده می شوند.

قیمت خدمات شستشو

قیمت قالیشویی در غرب تهران بسیار منصفانه و اقتصادی است. این قالیشویی با توجه به خدماتی که به مشتری ارائه می کند، قیمت مناسبی برای مشتری در نظر گرفته است. البته جنس تار و پود، میزان حساسیت فرش نیز در تخمین قیمت ها تاثیر مستقیم دارد. واقعیت امر این است که کادر مجرب و متخصص قالیشویی برای انجام شستشو و لکه برداری های خاص نیاز به صرف زمان، دقت و تمرکز بیشتری دارد. هر چه زمان، دقت و تمرکز صرف شده برای شستشو بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت شستشوی فرش نیز افزایش پیدا می کند. البته این افزایش به معنای قیمت ناعادلانه نیست. این قیمت کاملا منصفانه، اقتصادی و مقرون به صرفه است.

معمولاً فرش های گران قیمت، ابریشم، گل ابریشم و دستبافت نیاز به شستشوهای خاص و زمان بر در قالیشویی دارند. شستشوی فرش های دستبافت همانند فرش های ماشینی توسط دستگاه انجام نمی شود. این فرش ها با توجه به بافت حساسی که دارند، زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای معمولا به شکل لکه برداری شستشو می شوند.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی مجهز و پیشرفته

زمانی که فرش ها به قالیشویی آورده می شوند، ابتدا از نظر وضعیت ظاهری مورد بررسی قرار می گیرند. اگر فرش شما نیاز به تعمیر و بازسازی جدی داشته باشد، ما این مسئله را پیش از شستشو با شما در میان می گذاریم. اگر شما تمایل به انجام تعمیرات داشته باشید، این تعمیرات پیش از انجام هرگونه شستشو بر روی فرش اعمال می شوند.

قالیشویی غرب تهران قالیشویی شهرک غربقالیشویی غرب تهران

در مرحله اول شستشو در قالیشویی، خاک گیری فرش به شکل کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود. در مرحله دوم نیز مواد مورد نیاز برای شستشو، لکه برداری و پاکسازی فرش مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که پیش از این گفتیم این مواد شستشو با توجه به بافت، جنس و تار و پودی که فرش دارد، انتخاب می شوند. این حساسیت برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی به بافت، جنس و تار فرش مورد توجه قرار می گیرد. در گام سوم نیز آبگیری مربوط به فرش ها بعد از شستشو در دستگاه های مخصوص انجام می شود. بعد از آبگیری نیز فرش در گرمخانه گازی برای خشک شدن قرار خواهد گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ