پیش بینی فینال لیگ قهرمانان اروپا

0

پیش بینی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲

توماس مولر پیش بینی کرد دیدار رئال مادرید و لیورپول با تساوی پرگل به پایان برسد و ضربات پنالتی حکم به برتری قرمزها دهد.

سرخیو آگوئرو مهاجم سابق منچسترسیتی و تیم ملی آرژانتینی، رئال مادرید را برنده دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.

آگوئرو گفت: “فکر می‌کنم رئال مادرید در مجموع به عنوان یک باشگاه تجربه بیشتری دارد، اما لیورپول نیز در چند سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر شده‌است. فکر می‌کنم که بازی نزدیکی باشد، اما رئال مادرید با توجه به اعتمادبه‌نفس حاصل از تجربه‌های گذشته در دیدارهای پایانی، می‌تواند شرایط بهتری داشته‌باشد. این نکته‌ای است که می‌توانم درباره این بازی به آن اشاره کنم.”

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین افزود: “تاریخ و تجربه ترازو را کج می کند. مادرید این را ثابت کرد، با پیروزی در بازی های خانگی خود با برنابئو یک عامل کلیدی. اما فینال در زمین بی طرف است بنابراین ممکن است متعادل تر باشد.”

کهکشانی‌ها تمام هفت فینال خود در فُرمت فعلی لیگ قهرمانان اروپا را برده اند که آخرین بار در سال ۲۰۱۸ این کار را انجام داده است.

مایکل اوون، بازیکن سابق لیورپول و رئال مادرید از قرمزها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان حمایت کرده است. غول های لیگ برتر پس از شکست مقابل کهکشانی‌ها در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۸، اکنون برای انتقام آماده خواهند شد.

اوون اخیرا در صحبت های خود گفته‌است که لیورپول در حال حاضر برای پیروزی مقابل رئال مادرید قدرت لازم را دارد.

او گفت: “من فکر می‌کنم لیورپول بهتر از رئال مادرید است و آن‌ها می توانند حریف خود را شکست دهند. ۳-۱ یا ۳-۰ پیش بینی من است. من فکر می‌کنم که آن‌ها می‌توانند حریف اسپانییایی را با قاطعیت شکست دهند، زیرا آن‌ها بسیار قدرتمندتر از تیم مادریدی هستند.”

یک لاک پشت، قهرمانِ لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد

یک لاک پشت در اسپانیا پیش بینی کرد که تیم فوتبال لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

لاک پشت سی ساله‌ای به نام “یلو” (زرد) که پانزده سال پیش از جزایر کیمن به آکواریوم Sea Life در بنالمادنای مالاگا اسپانیا منتقل شد، پیش بینی کرد که شنبه هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس لیورپول مقابل رئال مادرید پیروز خواهد شد.

برای انجام این پیش بینی، نگهبانان این حیوان دو ظرف که در هر کدام یک برگ کلم بروکلی – به نشانه نام تیم‌های فینالیست – با فاصله حدود دو متر از هم با آماده کردند و وقتی آن را به داخل حوضچه‌ای که لاک پشت در آن بود قرار دادند، لاک پشت به سمت چپ، جایی که تصویر تیم انگلیسی وجود داشت، رفت.

پل اختاپوس

پیش از این اختاپوسی به نام پل در سال ۲۰۱۰ پس از پیش بینی درست هشت مسابقه جام جهانی ۲۰۱۰، از جمله پیروزی اسپانیا بر هلند در فینال به شهرت رسید.

ماریا موروندو، مدیر بازاریابی Sea Life، خاطرنشان کرد که “یلو”، که بیش از ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد، “ستاره تونل ژوراسیک” است و بسیاری از بازدیدکنندگان در مورد او می‌پرسند، اگرچه او امیدوار است که در این مورد حیوان اشتباه کرده باشد، تا تیم اسپانیایی به رهبری کارلو آنچلوتی برنده شود.

این لاک پشت برای انتخاب تیم برنده چندین دقیقه دور دو برگ کلم بروکلی پرسه زد بدون اینکه هیچ کدام از آن‌ها را انتخاب کند، به این معنی که این یک فینال داغ خواهد بود.

البته کارگران آکواریوم ناراحت هستند، زیرا انتظار داشتند لاک پشت غذایی را انتخاب کند که تصویر رئال در آن قرار داشت.

رئال مادرید و لیورپول دوباره در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هم رفتند، همانطور که در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، در آن تاریخ تیم اسپانیایی با دو گل گرت بیل و یک گل کریم بنزما، تیم انگلیسی را ۳-۱ شکست داد، گل لیورپول توسط سادیو مانه به ثمر رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ