رابطه سرد دو ستاره بزرگ/ مسخره کردن هم تیمی در محافل خصوصی!

0

رابطه سرد دو ستاره بزرگ/ مسخره کردن هم تیمی در محافل خصوصی!

پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست سختی که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید متحمل شد، در حال بازسازی کامل است. پس از جدایی لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی (جایگزین او لوئیس کامپوس پرتغالی) اکنون اولویت در جمع آوری تیمی‌قدرتمند برای فصل آینده است.

کیلیان امباپه پس از تمدید قرارداد خود و اجتناب از رفتنش به رئال مادرید، رهبر پروژه تیم پاریسی شده است. با حضور این بازیکن فرانسوی به عنوان یک بازیکن محوری، برخی از بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن مانند نیمار که رابطه خوبی با امباپه ندارند، در سایه قرار می‌گیرند و ممکن است مجبور به جدایی از پی‌اس‌جی شوند.

طبق گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ، امباپه با جدایی ستاره برزیلی مخالفت نمی‌کند، زیرا رابطه آنها مثل سالهای اول حضورشان در کنار هم به عنوان هم‌تیمی‌گرم و صمیمی‌نیست و این رابطه به شدت سرد شده است.

اکیپ نوشته: «آنها دیگر نقاط اشتراک زیادی ندارند و امباپه در خلوت از مسخره کردن همی‌تیمی خود (نیمار) ابایی ندارد. امباپه در صورت جدایی نیمار در پنجره نقل و انتقالات بعدی ناراحت نخواهد شد و این را به سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم اطلاع داده است.

علاوه بر این، اکیپ معتقد است که مدیر ورزشی آینده پاری‌سن‌ژرمن قبلاً از این وضعیت مطلع شده است و فکر می‌کند برای جلوگیری از مشکلات آینده، جدایی نیمار گزینه خوبی خواهد بود. روسای باشگاه به دلیل مصدومیت‌های همیشگی و دستمزد بالای نیمار، مخالفتی با فروش بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی برزیل ندارند.

مشکل اصلی اما این است که نیمار قصد تغییر تیم را ندارد. او گفته: «خیلی واضح است که من می‌خواهم در پی‌اس‌جی بمانم. هیچکس چیزی در مورد جدایی به من نگفت. به نوبه خود، واضح است که می‌خواهم اینجا در پاریس بمانم.» نیمار در حال حاضر دومین بازیکن پردرآمد تیم است که تنها با قرارداد جدیدی که امباپه امضا کرده از این ستاره جوان از او پیشی گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ