کمک معیشتی خرداد ماه کی واریز میشود

1

یارانه کمک معیشتی خرداد ماه کی واریز میشود ۱۴۰۱

یارانه معیشتی خرداد ماه کی واریز میشه
یارانه معیشتی کی واریز میشود
یارانه معیشتی کی واریز میشود۱۴۰۱خرداد
یارانه معیشتی بنزین خرداد ۱۴۰۱ کی واریز میشود
یارانه معیشتی خرداد کی واریز میشه
یارانه معیشتی کی واریز میشود۱۴۰۱ خرداد
یارانه دهم خرداد ۱۴۰۱ کی واریز میشود

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که احتمالا یارانه خرداد ماه در آخرین روز‌های ماه جاری قابل برداشت می‌شود.

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد یارانه خرداد احتمالا اواخر ماه جاری واریز می‌شود. علت این مساله هم رسیدگی به اعتراض افرادی است که یارانه نگرفته‌اند.

کمک معیشتی جدید دولت برای ۹ دهک درآمدی جامعه واریز شد؛ و تعدادی از افراد که جزو دهک دهم شناخته شدند، از لیست جدید خط خوردند.

اما بسیاری از این افراد به عدم واریز یارانه انتقاد کردند. قرار شد معترضان به واریز نشدن کمک معیشتی اردیبهشت ماه، در سامانه ثبت‌نام کنند و وزارت کار بعد از رسیدگی به این اعتراضات، لیست جدید یارانه‌بگیران را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار دهد.

حالا این سازمان اعلام کرده که برای واریز یارانه خرداد ماه، منتظر اتمام ثبت‌نام جاماندگان است و در مرحله بعد باید اطلاعات ثبت‌نام شدگان را بررسی کند و این روند سبب می‌شود که یارانه آخر خرداد ماه واریز شود.

اولین یارانه جدید در روز ۲۱ اردیبهشت ماه قابل برداشت شد و انتظار می‌رفت که یارانه خرداد ماه هم نهایتا تا تاریخ ۲۱ خرداد قابل برداشت باشد.

یارانه معیشتی کی واریز می شود یارانه معیشتی یارانه جدید

زمان دقیق برداشت یارانه خرداد

پاسخی که روابط عمومی این سازمان داده این است که امکان برداشت یارانه دوم خرداد در روزهای پیش رو بعید است و احتمالا این مبلغ در نیمه دوم ماه و آخرین روزهای خرداد ماه قابل برداشت می‌شود.

کمک معیشتی اول ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی ۱۹ اردیبهشت واریز و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت قابل برداشت شد. اما عده بسیاری به دریافت نکردن این کمک معیشتی ماهانه اعتراض داشتند. قرار شد این افراد اعتراض خود را در سامانه اعلام کنند و دولت به این اعتراضات رسیدگی کند.

پس تا زمانی که به این اعتراضات رسیدگی نشود، یارانه نوبت دوم خرداد ماه قابل برداشت نیست.

گفتنی است که در هفته جاری کمک معیشتی جدید برای بخشی از افرادی که از لیست خط خورده بودند،‌ واریز شد. اما این یارانه هم قابلیت برداشت ندارد و سازمان هدفمندی اعلام کرده احتمالا این مبلغ در آخرین روزهای خرداد ماه قابل برداشت است.

برای مشخص شدن زمان دقیق واریز یارانه دوم خرداد باید منتظر اطلاعیه سازمان هدفمندی بود اما بعید است که این یارانه زودتر از ۲۰ خرداد ماه قابل برداشت باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شبزده می گوید

    میدونی الان دلم چی میخوادو دلیلش چیه؟ از صمیم قلب دلم فقط مرگ میخواهد و بس و دلیلش اینکه برای اینکه لااقل یک روز خجالت زن و بچه نکشم فقط یک روز رو به کسی نزنم فقط یک روز با آرامش کلید را در قفل درب خانه بچرخانم به واریز یارانه خرداد دلبسته بودم که دیدیم چگونه مسئولین همه ی ما را به بازی گرفته. اند وقتی دیدم پولی در حساب نیامده دنیا روی سرم آوار شد مگر جز مرگ خواسته ای مانده