چگونه بفهمیم در قرعه کشی خودرو برنده شدیم

0

چگونه بفهمیم در قرعه کشی خودرو برنده شدیم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۴۰۱

براساس اعلام وزارت صنعت، عرضه خودرو در سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد آغاز شد و متقاضیان خرید خودرو تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام به پیش‌ثبت‌نام نمودند.

در این سامانه چهار میلیون و ۱۵۷ هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و ۸۷۸ هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و ۲۹۷ هزار و ۵۱ نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.‌

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرعه کشی ثبت نام خودرو قرعه کشی ایران خودرو

مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودروهای عرضه‌شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره، ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد که بنابر اعلام وزارت صنعت پس از استعلام اطلاعات اسامی متقاضیان امروز چهارشنبه ۱۱ خردادماه در سامانه درج شد.

قرار بود اسامی برندگان ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد اعلام شود. اما در میانه‌های روز خبر رسید که این موضوع به فردا (امروز) موکول شده است.

باز هم روز به میانه رسیده بود اما خبری از اعلام اسامی برندگان خودرو نبود. حالا این موضوع بالاخره رخ داده است. افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com لیست منتخبان را مشاهده کنند.

البته از طرف خودروسازان به منتخبان پیامک هم ارسال خواهد شد و آنها با مراجعه به سایت خودروسازان روند واریز وجه را انجام خواهند داد. توجه داشته باشید منتخبین به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

ورود به حساب کاربری فعلاً از طریق لینک زیر امکان‌پذیر نیست

🌐 sale.iranecar.com/auth/signin

✅ هم‌اکنون صرفاً از طریق لینک زیر قادر به مشاهده نتایج می‌باشید

🌐 sale.iranecar.com/public/home

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ