شکیرا کیست و چند سال سن دارد +عکس

0

شکیرا کیست و چند سال سن دارد

چند روز پیش شکیرا، خواننده بزرگ کلمبیایی، و جرارد پیکه ستاره تیم بارسلونا، پس از چند هفته گمانه‌زنی مبنی بر اینکه به رابطه تقریباً یک دهه‌ای خود پایان خواهند داد، از جدایی خود خبر دادند.

این زوج که ازدواج نکرده بودند و به عنوان شریک زندکی کنار هم بودند، دو فرزند پسر به نام‌های میلان و ساشا دارند که طبق ادعای رسانه‌ها برای حضانت آن‌ها دچار اختلاف هستند.

همسر شکیرا همسر جرارد پیکه عکس جدید شکیرا شکیرا بیوگرافی شکیرا بیوگرافی جرارد پیکه اینستاگرام شکیرا

در این باره شکیرا بیانیه‌ای با این مزمون منتشر کرد: «ما متأسفیم که تأیید می‌کنیم در حال جدایی از یکدیگر هستیم. برای رفاه فرزندان‌مان که اولویت ما هستند، می‌خواهیم به حریم خصوصی‌مان احترام گذاشته شود. از درک شما متشکریم.»

۱۲ سال قبل و بعد از جام‌جهانی ۲۰۱۰ پیکه با شکیرا که دقیقاً ۱۰ سال بزرگ‌تر از خودش بود ارتباط برقرار کرد، اما چندی پیش خبر رسید او به شکیرا خیانت کرده و حتی شایعه شد این خیانت با مادر هم‌تیمی‌اش گاوی بوده است.

به این ترتیب بخشی از شایعات با جدایی این زوج به حقیقت پیوست و آن‌ها پس از ۱۱ سال کنار هم نخواهند بود.

شکیرا چند سالشه

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (انگلیسی: Shakira Isabel Mebarak Ripoll؛ متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷) خواننده و ترانه‌نویس کلمبیایی است و ۴۵ سال سن دارد . او در ۱۳ سالگی نخستین ترانه خود را زیر نظر سونی میوزیک کلمبیا ضبط کرد. بعد از شکست دو آلبوم اولش، افسون (۱۹۹۱) و خطر (۱۹۹۳)، او موفق شد با دو آلبوم بعدی خود، پابرهنه (۱۹۹۵) و دزدان کجایند؟ (۱۹۹۸) به محبوبیت بسیاری در بین کشورهای اسپانیایی‌زبان دست یابد.

همسر شکیرا همسر جرارد پیکه عکس جدید شکیرا شکیرا بیوگرافی شکیرا بیوگرافی جرارد پیکه اینستاگرام شکیرا

روزهای خوش چگونه آغاز شد

شکیرا پس از بیرون آمدن از یک رابطه بسیار متناقض با آنتونیو دِلاروآ، پسر فرناندو دِلاروآ رئیس‌جمهور سابق آرژانتین، در سال ۲۰۱۰ با جرارد پیکه آشنا شد. برخی می‌گویند که آنتونیو و شکیرا برنامه‌هایی برای ازدواج داشتند، اما هرگز به نتیجه نرسیدند.

پیکه در صدر جهان بود

هنگامی که پیکه و شکیرا شروع به قرار ملاقات کردند، خواننده کلمبیایی «دوباره به عشق ایمان آورد» و در سالی که اسپانیا قهرمان جام‌جهانی آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ شد، رابطه‌اش با او را شروع کرد. اما این زوج در نسخه اسپانیایی فستیوال موسیقی «راک در ریو» با هم آشنا شدند.

کاملاً شبیه به من

شکیرا در سال ۲۰۱۴ آلبومش با عنوان «شکیرا» را ارائه کرد و در کنفرانس‌های مطبوعاتی گفت که دوباره عاشق شده و بدون اینکه به دنبال عشق بگردد این اتفاق افتاده است. او گفت: «جرارد دقیقاً مثل من است اما دو متر قد دارد. ما خیلی شبیه هم هستیم. در یک روز به دنیا آمدیم، فقط او ۱۰ سال بعد از من به دنیا آمد. او بسیار خوش‌تیپ است، پسر شاد و سالمی است.»

صفحه جدیدی باز شد

شکیرا اعتراف کرد که وقتی پیکه را ملاقات کرد، فکر می‌کرد می‌تواند دوباره عاشق شود، زیرا از رابطه‌اش با آنتونیو دلاروآ کاملاً ناامید شده بود. او در پایان گفت: «وقتی او (جرارد پیکه) وارد زندگی من شد، ناامید بودم، احساس ناامیدی می‌کردم. باورم نمیشد که می‌توانم دوباره خوشحال باشم و او آمد تا مرا از همه این فکرها نجات دهد.»

شریک های زندگی (نامزد)

آنتونیو دو لا روآ (۲۰۰۰–۲۰۱۰) (الان ۴۸ سال سن دارد)

وکیل آرژانتینی و فرزند رئیس‌جمهور سابق آرژانتین، فرناندو دی لا روا است. وی در دوران ریاست‌جمهوری پدرش، مشاور او بود و یکی از سران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پدرش بود.

دو لا روآ در سال ۲۰۰۰ با شکیرا وارد رابطه شد. در ۱۰ ژانویه سال ۲۰۱۱، شکیرا در وب سایت خود اعلام کرد که پس از ۱۱ سال با هم بودن، او و دو لا روآ در اوت سال ۲۰۱۰ از هم جدا شدند.

جرارد پیکه (۲۰۱۱–۲۰۲۲)  (الان ۳۵ سال سن دارد)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ