زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱

0

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱ ، زمان کنکور ۱۴۰۱ ، کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱ ، sanjesh.org کارت ورود به جلسه ، مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ، کارت ورود به جلسه کنکور کی میاد ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور۱۴۰۱ ، نمونه ای از کارت ورود به جلسه کنکور ، نکات کارت ورود به جلسه کنکور

ثبت نام کنکور سراسری معمولا در بهمن ماه صورت می گیرد ولی هر ساله زمان برگزاری این آزمون قبل از شروع ثبت نام اطلاع رسانی می گردد. طبق اطلاع رسانی های انجام شده از جانب سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۱ در روزهای هشتم، نهم، دهم و یازدهم تیر ماه برگزار می شود. چند روز قبل از برگزاری آزمون سراسری امکان دریافت کارت ورود جلسه کنکور ۱۴۰۱از طریق سایت سنجش برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، فراهم می گردد.این کارت ورود به جلسه کنکور چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون های سراسری ۱۴۰۱ یعنی از ۶ تیر لغایت ۸ تیر به صورت اینترنتی از سوی سازمان سنجش منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مهلت گرفتن کارت کنکور مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کنکور سراسری

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان اجباری می باشند. در این کارت اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی، محل برگزاری آزمون، تاریخ برگزاری آزمون درج شده است.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ که برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می باشد تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل دریافت است. هر فرد با داشتن اطلاعات ثبت نام آزمون، می تواند وارد سایت سنجش شده و بعد از مشاهده کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱اقدام به پرینت (چاپ) این کارت نماید.

اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

۱وارد کردن شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه

۲وارد کردن شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه

۳وارد کردن شماره پرونده، شماره داوطلبی

۴با وارد کردن شماره سریال، شماره شناسنامه

سوالات متداول

۱-کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود؟

این کارت معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد.

۲-کارت ورود به جلسه آزمون سراسری به چه صورت منتشر می شود؟

این کارت به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود .

۳-آیا زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

بله، امکان ویرایش برخی اطلاعات در زمان انتشار کارت ورود به جلسه برای داوطلبان فراهم می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ