لطفعلی در سریال مستوران کیست

1

لطفعلی در سریال مستوران کیست

لطفعلی در سریال مستوران 

در قسمت اول و دوم سریال مستوران دیدیم که قصه در مورد دزدیده شدن لطفعلی فرزند یعقوب لیث است. در واقع همسایه ها برای یعقوب این گونه روایت می کنند که یک مرد که یک انگشت نداشته، لطفعلی را با خود برده است. پس از آن، پدر و مادر لطفعلی یعنی یعقوب و لطیفه به هر دری می‌زنند تا او را بیابند. در این میان مادر لطفعلی سراغ یک جاودگر می‌رود تا نشانه‌ای از فرزند به او بدهد. جادوگر می‌گوید که بین شوهر و فرزند باید یکی را انتخاب کند. بنابراین اگر فرزند را می‌خواهد باید از همسر خود جدا شود.

سریال مستوران اخبار فیلم و سریال

اما لطیفه داستان را برای یعقوب تعریف می‌کند و از او می‌خواهد که چاره‌ای بیندیشد. برای همین آن‌ها سراغ لوح سفید می‌روند. ولی یک چالش دیگر وجود دارد. یعقوب فرصتی برای استفاده از لوح سفید ندارد و به ناچار از اقوام نزدیک خود کمک می‌خواهد. او سراغ عمه خانم می‌رود و می‌تواند موافقت او را برای استفاده از لوح سفید و یافتن لطفعلی جلب کند.

در پایان بندی قسمت دوم، عمه خانم به یعقوب لیث می‌گوید بعد از اذان مغرب و عشاء برگردند تا او با کمک لوح سفید لطفعلی را بیابید. حالا در قسمت سوم بیننده منتظر است که سرنوشت یعقوب لیث، لطیفه و لطفعلی را ببیند.

علی دیده بان ، لطفعلی

همه کاراکترها به واسطه این شخصیت به هم گره می‌خورند و نقطه عطف سریال مستوران شخصیت «لطفعلی» است. پسربچه‌ای زرنگ که میزان هوش او قابل توجه است و این ویژگی در بین بچه‌ها متداول نیست. او نقطه اتصال همه شخصیت‌های سریال «مستوران» به یکدیگر است و در بسیاری از بزنگاه‌های قصه حضور دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. طاها می گوید

    علی دیده بان دوستانه در کلاس فوتبال