قتل هولناک دختر ۹ ساله به دست مادر و مادربزرگ

0

ساتین نیوز: به‌دنبال مرگ دردناک دختربچه ۹ ساله‌ای در آریزونای آمریکا بر اثر حمله شپش‌ها، مادر و مادربزرگ او به اتهام قتل بازداشت شدند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از خبرفوری، بامداد ۲۲مارس(دوم فروردین امسال) مأموران آتش نشانی شهر توسان در ایالت آریزونای آمریکا تماسی دریافت کردند که از آسیب دیدگی دختربچه ای ۹ساله در خانه ای در این شهر حکایت داشت. آنها وقتی به این خانه رسیدند، متوجه شدند که این دختربچه که کلسی نام داشت جانش را از دست داده و روی صورتش تعداد زیادی حشرات ریز به چشم می خورد.

ماجرا مشکوک بود و آتش نشانان بلافاصله پلیس و اورژانس را خبر کردند. نیروهای اورژانس پس از حضور در محل حادثه تأیید کردند حشراتی که روی صورت دختربچه به چشم می خورند شپش هستند و دختر خردسال احتمالا بر اثر حمله شپش ها جان باخته است.

این اما همه ماجرا نبود، مأموران اورژانس گزارش کردند که وضعیت محل زندگی این دختربچه بسیار کثیف و آلوده است.

او به همراه مادر و مادربزرگش و همچنین خواهر و برادر خردسالش در این خانه زندگی می کرد و مأموران اورژانس تأیید کردند که روی سر خواهر و برادر او نیز تعداد زیادی شپش به چشم می خورد.

به دنبال مرگ دختربچه ۹ساله، مادر و مادربزرگ او به اتهام کودک آزاری بازداشت شدند اما هنوز مشخص نبود که آنها تا چه اندازه در مرگ ساندار مقصر بوده اند. در این شرایط جسد کلسی برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران پلیس نیز تحقیقات گسترده ای را درباره مرگ دردناک این دختربچه آغاز کردند.

با گذشت چند ماه از این حادثه، نتیجه گزارش مأموران پلیس و همچنین پزشکی قانونی باعث شد تا مادر و مادربزرگ کلسی به اتهام قتل او بازداشت شوند. ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که مادر و مادربزرگ کلسی از حمله شپش ها به دختر خردسال و خواهر و برادرش باخبر بوده اند.

پیام هایی که آنها تلفنی با هم رد و بدل کرده بودند از این حکایت داشت که مادر کلسی از اینکه دخترش را به بیمارستان ببرد ترسیده و در عوض تصمیم گرفته بود خودش او را در خانه درمان کند. او برای اینکه از داروهای مختلف و همچنین محلول دهان شویه برای شست وشوی کلسی و از بین بردن شپش ها استفاده کرده بود که هرگز مؤثر نبودند.

همچنین معلوم شد که مادر کلسی در پیامی به مادرش نوشته بود: «کلسی نمی تواند بدون افتادن روی زمین راه برود. به سؤال هایم جواب نمی دهد و نمی تواند خوب نفس بکشد.» اما مادرش جواب داده بود:«تو می خواهی برای خوشگذرانی از خانه بیرون بروی و اینها را می گویی که من مجبور شوم به جای تو از دخترت نگهداری کنم.»

از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز پس از بررسی های تخصصی اعلام کرد که علت مرگ کلسی، بی توجهی مادر و مادربزرگش بوده است. در گزارش آنها آمده است: کلسی به دلیل کم خونی ناشی از حمله شپش و همچنین سوء تغذیه ناشی از بی توجهی والدین و درمان به موقع جان باخته است. با این گزارش بود.

سرنوشت خونین توهم مرد شیشه ای!

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ