آیا ستایش در فصل سوم ازدواج میکند

0

آیا ستایش در فصل سوم ازدواج میکند

ستایش در فصل سوم سریال ستایش بیش از ۲۰ سال است که شوهر خود را از دست داده است. او در تمام این سال‌ها ازدواج نکرده از طرفی مهدی مظفری که نقش او را شهرام پوراسد بازی می‌کند پسری مجرد است که سن‌اش بالا رفته و مادرش هم اصرار دارد هر چه زودتر ازدواج کند اما آیا مهدی و ستایش با هم ازدواج می‌کنند؟

مادر مهدی که نقش او را مهتاج نجومی بازی می‌کند با ستایش دوست شده و او را به خانه خود راه داده و همین موضوع باعث آشنایی مهدی و ستایش شده است البته مادر مهدی دختر دیگری را برای پسرش در نظر گرفته است اما به نظر می‌رسد آشنایی مهدی و ستایش به‌تدریج به علاقه آنها به یکدیگر منجر شود؛ علاقه‌ای که می‌تواند به ازدواج بینجامد.

فیلمهای شهرام پوراسد سریال ستایش ازدواج ستایش

مهتاب نظر داده است: مادر مهدی با ستایش خیلی خوب است و اگر بفهمد پسرش ستایش را دوست دارد مخالفتی نمی‌کند و این دو نفر در آخر سریال با هم ازدواج می‌کنند و همه چیز خوب و خوش تمام می‌شود.

مریم نورکریمی معتقد است: امکان ندارد مادر مهدی اجازه بدهد پسرش با زنی بیوه در این سن و سال ازدواج کند اصلا هم این ازدواج منطقی نیست.

جواد فرهی نظر داده است: قطعا دختر و پسر ستایش با ازدواج مادرشان مخالفت می‌کنند شاید مادر مهدی هم سنگ جلوی پای آنها بیندازد اما این دو در آخر با هم ازدواج خواهند کرد و زندگی خوبی خواهند داشت. این طوری فصل چهارم سریال ستایش هم ساخته می‌شود و ادامه زندگی آنها را نشان می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ