نحوه تگ کردن پست در اینستاگرام

0

نحوه تگ کردن پست در اینستاگرام

نحوه تگ کردن در اینستاگرام
نحوه تگ کردن پست در استوری
نحوه تگ کردن در کامنت اینستاگرام
چگونه در اینستا تگ کنیم در استوری
نحوه تگ کردن ویدیو در استوری اینستاگرام

قابلیت تگ کردن در پست اینستاگرام در مواقعی استفاده می گردد که بخواهید شخصی را برای معرفی به دیگر فالوورهای خود در پست انتخابی تان (عکس یا ویدیو) اضافه نمایید. در این صورت پس از انتشار پست شما آیکن آدمک روی پست ظاهر می شود و کاربران با ضربه زدن روی پست می توانند اکانت های تگ شده روی پست را مشاهده و در صورت تمایل با ضربه مجدد روی یک نام کاربری به پروفایل شخص مورد نظر هدایت شوند. در ادامه با آموزش تگ روی عکس در اینستاگرام و نحوه تگ کردن ویدیو در اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

تگ کردن در اینستاگرام آموزش اینستاگرام حرفه ای

شیوه تگ کردن روی عکس در اینستاگرام

تگ روی عکس در اینستاگرام یا منشن یکی از روش های تگ کردن در پست اینستاگرام محسوب می شود. می توان قبل و یا حتی بعد از انتشار پست، افراد را روی پست تگ نمود. برای تگ کردن یک اکانت قبل از انتشار پست، مراحل زیر را طی کنید:

  1. تب به علاوه را لمس کنید سپس عکس و یا ویدیویی که قصد انتشار آن را دارید از گالری انتخاب نمایید.
  2. در صورت تمایل فیلتر دلخواه خود را بر روی عکس یا ویدیو مورد نظر اعمال کنید و گزینه Next را انتخاب نمایید.
  3. در مرحله بعد کپشن پست را وارد کرده و در قسمت پایین Tag People را جهت تگ کردن در پست اینستاگرام لمس نمایید.
  4. اکنون در هر جای تصویر که می خواهید شخصی را تگ کنید ضربه بزنید و آی دی اکانت اینستاگرام آن شخص را در کادر سرچ بالای صفحه وارد نمایید. پس از مشاهده اکانت، آن را لمس کنید تا اکانت روی عکس شما برچسب گذاری شود.
    نکته: تگ روی عکس در اینستاگرام با محدودیت همراه است. شما می توانید حداکثر ۲۰ اکانت روی یک پست تگ نمایید.
  5. برای افزودن برچسب های دیگر روی بخش مد نظرتان ضربه بزنید و مجددا اکانت دیگری را وارد نمایید.
    اگر اکانت شخص مورد نظر را در نقطه اشتباهی از تصویر تگ کرده اید می توانید با نگه داشتن انگشت روی نام کاربر، محل تگ را جا به جا نمایید.
    حتما می پرسید اگر اشتباهی رخ داد چگونه تگ اینستاگرام را حذف کنیم؟ اگر کسی را به اشتباه تگ کرده اید کافیست یکبار روی برچسب ضربه بزنید با ظاهر شدن علامت ضربدر آن را لمس نمایید تا تگ روی عکس در اینستاگرام حذف گردد.
  6. حالا روی علامت تیک بالای صفحه ضربه بزنید و دکمه share را برای انتشار پست انتخاب نمایید. بدین ترتیب با تگ روی عکس در اینستاگرام، کاربران تگ شده نیز از انتشار محتوای مربوطه مطلع خواهند شد.

نکته: در صورتی که بخواهید بیش از ۲۰ اکانت روی پست تگ کنید می توانید در کپشن پست، اکانت های مورد نظر خود را همراه با علامت @ اضافه نمایید.

نحوه تگ کردن ویدیو در اینستاگرام

علاوه بر قابلیت تگ روی عکس در اینستاگرام به تازگی امکان تگ روی ویدیو اینستا به قابلیت های این اپلیکشن محبوب اضافه شده است. با استفاده از این ویژگی، بدون هیچ مشکلی می توانید اکانت دیگران را روی ویدیوهای خود تگ کنید.

نکته: حداکثر تعداد اکانتی که می توانید روی ویدیو تگ کنید ۲۰ اکانت است.

نحوه تگ کردن در پست اینستاگرام برای پست های ویدیویی نیز مشابه تگ روی عکس در اینستاگرام است. کافیست ویدیویی که قصد انتشار آن را دارید انتخاب نموده، در مرحله آخر در بخش Tag People اکانت های مورد نظر را اضافه نمایید.

 

همانطور که مشاهده می کنید تگ کردن در پست اینستاگرام با انجام مراحل بالا به راحتی امکان پذیر است.

تگ کردن در پست اینستاگرام بعد از انتشار پست

اینستاگرام به تازگی امکان تگ کردن در پست منتشر شده را نیز فراهم کرده است. اگر پست خود را منتشر کرده اید و فراموش کردید تگ گذاری کنید و یا اینکه متوجه شدید کسی را به اشتباه تگ کرده اید می توانید پست را ویرایش کنید و اکانت های مورد نظر خود را روی پست تگ نمایید.

می توانید پس از اینکه پستی را منتشر کردید اکانت دوستانتان را روی آن تگ کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. پس از بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرامتان به حساب کاربری خود لاگین کرده و پستی که می خواهید اکانتی را روی آن تگ کنید باز نمایید.
  2. روی نماد سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید و از منوی باز شده گزینه Edit را انتخاب نمایید.
  3. حال روی پست آیکن آدمک Tag Peopleرا مشاهده می کنید.
  4. آن را لمس نمایید اکنون در قسمت search for a user در بالای صفحه نام کاربری اکانت مورد نظر را وارد نمایید.
    نکته:

    • حداکثر تعداد ۲۰ اکانت را می توان روی پست تگ کرد.
    • در صورتی که اکانتی را به اشتباه تگ کرده اید با ضربه زدن روی علامت ضربدر آن را حذف نمایید.
  5. حال روی آیکن تیک بالای صفحه ضربه بزنید.

 

پس از انجام این کار آیکن آدمک را روی پستی که قبلا منتشر کرده اید مشاهده می کنید. این آیکن نمایانگر پست های تگ شده در اینستاگرام است.

پرسش و پاسخ در مورد نحوه تگ کردن در پست اینستاگرام

  • چگونه در اینستاگرام روی فیلم تگ کنیم؟
    برای انجام این کار در مرحله آخر انتشار ویدیو گزینه Tag People را انتخاب نمایید. نام کاربری اکانت هایی که می خواهید تگ کنید را در کادر سرچ بالای صفحه وارد کرده سپس از بین اکانت های پیشنهادی اکانت مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا روی پست اضافه شوند.
  • چگونه عکس را در اینستا تگ کنیم؟
    برای تگ روی عکس در اینستاگرام روی آیکن + ضربه بزنید عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از انتخاب فیلتر مورد نظر در مرحله آخر کپشن عکس را وارد نمایید و در بخش Tag People اکانت های دلخواه را تگ نمایید.
  • چگونه تگ های اینستاگرام را پاک کنیم؟
    در صورتی که به اشتباه اکانتی را روی عکس و یا فیلم خود تگ و سپس پست را منتشر کردید می توانید تگ را حذف نمایید. برای انجام این کار پست مورد نظر را باز کنید، روی نماد سه نقطه بالای پست ضربه بزنید و گزینه Edit را انتخاب نمایید. سپس نام کاربری مورد نظر را لمس کنید و روی آیکن ضربدر ضربه بزنید.
  • آیا امکان برداشتن تگ از روی پست وجود دارد؟
    بله. در صورتی که تمایل ندارید نام کاربری شما روی پستی که تگ شده اید نمایش داده شود می توانید آن را از روی پست حذف نمایید. با لمس گزینه RMOVE ME FROM POST نام کاربری شما از روی پست حذف می شود.
  • نحوه برداشتن تگ از روی پست چگونه امکان پذیر است؟
    برای برداشتن تگ از روی پست مراحل زیر را طی کنید:
    روی اعلانی که در تب activity اینستاگرام برای شما نمایش داده شده است ضربه بزنید تا به پست مورد نظر منتقل شوید. سپس روی پست ضربه بزنید تا آی دی اکانت شما ظاهر شود اکنون آن را لمس نمایید و از منوی باز شده گزینه Remove Me From Post را انتخاب نمایید.
    نکته: توجه داشته باشید در صورتی که اعلان های اینستاگرام خود را غیر فعال کرده باشید در تب activity اعلانی مشاهده نخواهید کرد.
  • آیا امکان حذف پست های تگ شده در اینستاگرام وجود دارد؟
    بله. در بخش Taged Posts با انتخاب گزینه Edit پستی که قصد حذف آن را دارید انتخاب و گزینه REMOVE در پایین صفحه را لمس نمایید.
  • حداکثر تعداد تگ روی ویدیو اینستا چقدر است؟
    شما می توانید حداکثر تعداد ۲۰ تگ روی ویدیو اینستا قرار دهید.
  • چه تعداد تگ روی عکس در اینستاگرام می توان قرار داد؟
    تعداد اکانت هایی که می توان روی یک عکس تگ نمود نیز حداکثر ۲۰ اکانت است.
  • چطور می توانم از نمایش پست هایی که روی آنها تگ شده ام در پروفایلم جلوگیری کنم؟
    با فعال کردن گزینه Manually Approve Tags در مسیر Settings/privacy/tags می توانید به صورت دستی تعیین کنید عکس ها و ویدیوهایی که روی آنها تگ شده اید روی پروفایلتان نمایش داده شوند یا خیر.
  • چطور می توانم عکس هایی که روی آنها تگ شده ام را به صورت دستی به پروفایلم اضافه نمایم؟
    پس از فعال سازی گزینه Manually Approve Tags در بخش تنظیمات تگ های اینستاگرام حساب کاربری تان، زمانی که اعلانی تحت عنوان tagged you in a post در بخش Activity اینستاگرام خود دریافت کردید روی اعلان ضربه بزنید تا به پست مورد نظر هدایت شوید. سپس با لمس نام کاربری تان گزینه Hide From Profile را انتخاب نمایید.
    نکته: شما می توانید گزینه Hide From Profile را در بخش photo of you پروفایل کاربری خودتان فعال نمایید.
  • آیا می توانیم پست هایی که روی آنها تگ شده ایم از دید دیگران پنهان کنیم؟
    بله. برای انجام این کار از مسیر Settings/privacy/tags وارد بخش Taged Postsشوید. گزینه Edit را لمس نمایید پست های مورد نظر را انتخاب و سپس گزینه Hide را انتخاب نمایید.
  • حذف پست های تگ شده در اینستاگرام چگونه است؟
    وارد بخش پست های تگ شده (photos of you) حساب کاربری خود شوید. هر کدام از پست ها را که مایل بودید باز کنید و با انتخاب گزینه Edit در بالای صفحه وارد بخش Tag Controls شوید. حال همه و یا تعدادی از عکس هایی که روی آنها تگ شده اید را انتخاب و در پایین صفحه با انتخاب گزینه Remove آنها را حذف نمایید.
  • چگونه می توانیم پست هایی که روی آنها تگ شده ایم را مشاهده نماییم؟
    در بخش photos of you اینستاگرام خود که با آیکون تگ کردن در اینستاگرام آموزش اینستاگرام حرفه ایمشخص شده، می توانید تمامی پست هایی که اکانت شما روی آن برچسب گذاری (تگ) شده است را مشاهده نمایید.
  • چگونه بفهمیم روی یک پست تگ شده ایم؟
    به محض تگ شدن اکانت شما، اعلان آن برایتان ارسال می گردد و در بخش activity اینستاگرام می توانید ببینید توسط چه کسی و روی چه پستی تگ شده اید.
  • علت تگ نشدن در پست اینستاگرام چیست؟
    ممکن است کاربری این قابلیت را از طریق بلاک کردن اکانت شما محدود کرده باشد. بدین ترتیب ممکن است با مشکل تگ نشدن در پست اینستاگرام مواجه شوید.
  • آیا امکان تگ کردن اکانتی که من را بلاک کرده روی پست وجود دارد؟
    خیر. در صورتی که توسط یک اکانت بلاک شوید در هنگام تگ کردن روی پست اکانت شخص را برای تگ کردن پیدا نخواهید کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ