اشتباه زدن تاریخ تولد در اینستاگرام

7

اشتباه زدن تاریخ تولد در اینستاگرام

ثبت تاریخ تولد در اینستاگرام موضوعی است که این روزها بحث های زیادی پیرامون آن وجود دارد. برنامه اینستاگرام یکی از برنامه های اجتماعی محبوب در سراسر دنیا می باشد که البته در کشور ما ایران هم طرفداران فراوانی دارد. هر گونه تغییر یا قوانین جدید در این برنامه می تواند برای بسیاری از این افراد مهم بوده و آن ها را کنجکاو کند. حال برخی از این تغییرات با حساسیت بیش تری همراه هستند و برای استفاده از این برنامه حتما باید از آن ها اطلاع داشت. بحث وارد کردن تاریخ تولد هم یک از تغییراتی است که این روزها در مورد این برنامه اتفاق افتاده است. اگر چه کاربران از قبل هم در هنگام نصب این برنامه می توانستند تاریخ تولد خود را وارد نمایند، اما اکنون دیگر این موضوع به یک الزام برای استفاده از اینستاگرام تبدیل شده است. هم چنین افرادی هم که تاریخ تولدشان را در این برنامه اشتباه وارد کرده باشند، باید نسبت به تغییر سن در اینستاگرام اقدام نمایند.

اشتباه زدن سن در اینستاگرام

به این ترتیب، افرادی که به تازگی این برنامه را بر روی گوشی موبایل خود نصب می کنند، در ابتدای کار باید تاریخ تولدشان را هم به درستی در این برنامه وارد نمایند. در صورتی که افراد تازه وارد نسبت به درج تاریخ تولد در اینستاگرام مقاومت نمایند، اجازه دسترسی و ایجاد حساب به آن ها داده نخواهد شد. پس بر خلاف گذشته که وارد کردن این اطلاعات یک امر اختیاری بود، اکنون دیگر به یک مورد اجباری برای استفاده از این برنامه تبدیل شده است. البته این موضوع تنها مخصوص تازه واردها به اینستاگرام نیست و سایر کاربران این برنامه هم باید نسبت به ثبت تاریخ تولدشان اقدام نمایند. در صورتی هم که سن خود را به درستی در این برنامه وارد نکرده باشند، باید نسبت به تغییر سن در اینستاگرام اقدام کنند.

ثبت تاریخ تولد در اینستاگرام

با توجه به اطلاعیه های جدید برنامه اینستاگرام، ثبت تاریخ تولد دقیق در این برنامه به یکی از عوامل مهم جهت استفاده از آن تبدیل گردیده است. بنابراین، کاربران که با تازگی به این برنامه وارد می شوند باید تاریخ تولد خود را ثبت نمایند. هم چنین کاربرانی که این برنامه را نصب دارند هم باید نسبت به تغییر سن در اینستاگرام اقدام نمایند. در صورتی که برای اولین بار به این برنامه وارد می شوید، یکی از اطلاعات درخواستی تاریخ تولدتان خواهد بود. اما اگر از قبل این برنامه را نصب دارید و تاریخ تولدتان را وارد نکرده یا احساس می کنید اشتباه وارد شده است، جهت ثبت تاریخ تولد در اینستاگرام لازم است یک سری اقدامات را انجام دهید. ما در ادامه اقدامات لازم برای این کار را به شما توضیح داده ایم.

حل مشکل سن در اینستاگرام ثبت نام در اینستاگرام تاریخ تولد در اینستاگرام آموزش اینستاگرام حرفه ای

  1. ۱در مرحله اول باید با لمس عکس پروفایل خود در قسمت پایین و سمت چپ برنامه اینستاگرام، به صفحه شخصی خود در این برنامه وارد شود.
  2. ۲سپس در این صفحه باید گزینه «ویرایش پروفایل» یا «Edit Profile» را انتخاب نمایید.
  3. ۳بعد از انتخاب گزینه «ویرایش پروفایل» یک سری اطلاعات از جمله نام، نام کاربری و بیو نمایش داده خواهند شد. در آخرین قسمت این بخش هم گزینه ای با عنوان «تنظیمات اطلاعات شخصی» یا «Personal Information settings» مشاهده خواهید کرد که باید بر روی ان کلیک نموده و وارد شوید.
  4. ۴بعد از وارد شدن به این بخش هم باید مجددا گزینه آخر لیست که مربوط به تاریخ تولد می باشد را انتخاب نمایید. این گزینه با عنوان «Birthday» نمایش داده می شود. باید بر روی این قسمت کلیک کرده و تاریخ تولد میلادی خود را به صورت دقیق وارد نمایید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. ali می گوید

    سلام وقت بخیر
    برا من اومده بود ک دوباره تاریختو بگو منم اشتباهی تاریخ روز رو زدم و نوشت شما صفر سالته و پیجمو بست. راه داره برگرده؟

  2. سحر می گوید

    سلام.برلی منم اتفاق افتاد و پیجم رو نمیتونم بالا بیارم.آیا راهی داره برگرده؟

  3. علیرضاچابک قدم می گوید

    برام تاریخ تولداومداشتباه وارد کردم الان راهی داره پیجموبرگرده

  4. سایه می گوید

    برا منم اتفاق افتاده کسی هست ککمک کنه

    1. آزاده می گوید

      سلام برای منم این اتفاق افتاده کسی بلده چطور پیجم برگرده

  5. Sasha می گوید

    واسه منم قفل شده کسی بلده راهنمایی کنه؟

  6. نسترن می گوید

    من سن رو واسم اشتباه زدن پیجم پریده الان ده روز بیشتره. اعصابم خردشده دیروز عصر برم کافی نت واسم برگردون ولی باز نمیشه میگفت اپدیت کزدن اینستارو. وهردوروز یبار بیارک نپره ۵۰ تومنم گرفت وبازنمیاد بالا. هرکارمیکنم. فردا هم اگه نفل پول دادن باشه ونیاد بالا چکارباید کنم