آیا اصفهان فردا تعطیل است یا نه ۱۴۰۱

0

آیا اصفهان فردا تعطیل است یا نه ، ایا فردا چهارشنبه اصفهان تعطیل است ، آخرین اخبار تعطیلی اصفهان را اینجا ببینید ، تعطیلی ادارات اصفهان در پنجشنبه ها ، آیا فردا بانکهای اصفهان تعطیل است ؟

آیا اصفهان فردا تعطیل است یا نه ؟

با توجه به تعطیلی روز یکشنبه ۳ مهر به دلیل رحلت رسول اکرم احتمال می رود روز دوشنبه ۴ مهر هم تعطیل اعلام شود ولی تاکنون صحت این خبر تائید نشده است و باید منتظر تصمیم هیات دولت ماند.

وضعیت تعطیلی اصفهان دوشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۱

فردا دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ بین التعطیلی ، ایا ادارات و سازمان ها و بانکهای دولتی استان اصفهان نیز تعطیل است یا خیر؟

پاسخ به تعطیلی استان اصفهان خیر است و روز دوشنبه چهارم مهر ۱۴۰۱ همه ادارات و سازمان ها و بانک ها به هیچ عنوان تعطیل نمی باشد و فعالیت ادارات و بانک ها و … مانند روز های عادی است.

وضعیت تعطیلی اصفهان چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: باتوجه به کاهش شدت وزش باد در منشا کانون‌های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی و کاهش تدریجی گرد و خاک از امشب فردا تعطیل نخواهد بود.

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر به ایسنا گفت: باتوجه به کاهش شدت وزش باد در منشأ کانون‌های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی و کاهش تدریجی گرد و خاک از امشب و افزایش میدان دید و هشدار هواشناسی سطح زرد برای فردا تا آخر هفته با هوای ناسالم برای گروه‌های حساس فردا (چهارشنبه، ۱۵تیرماه) تعطیل نخواهد بود.

وی بر عدم انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا شود تأکید کرد و گفت: هرگونه عملیات معدنی و خاکبرداری در استان ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بیان استانداری اصفهان با توصیه به اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز برای افراد آسیب پذیر و استفاده از ماسک، گفت: عدم آتش زدن ضایعات و بقایای گیاهی و کشاورزی و رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌های مناطق شرق، شمال شرق و مرکز به لحاظ کاهش میدان دید ناشی از گرد و خاک نیز توصیه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ