غرب اصفهان کجاست و شامل چه شهرهایی است

1

غرب اصفهان کجاست ، غرب اصفهان شامل چه شهرهایی است ، غرب استان اصفهان کجاست

غرب اصفهان کجاست و شامل چه شهرهایی است

غرب اصفهان، قسمتی از رشته کوه‌های زاگرس را در خود جای داده است پس هوای این منطقه و پوشش گیاهی آن، با مناطق دیگر استان، تفاوت زیادی دارد. زیرا اغلب مناطق اصفهان در کویر یا آب و هوای خشک قرار گرفته‌اند. پس غرب اصفهان جایی است که باید امتداد رشته‌ کوه‌های زاگرس را در آن بیابیم. شهرت غرب اصفهان بیشتر برای همین کوهستان‌ها و رودخانه‌های خروشان است که شاید در کشور، در نوع خود، یکتا باشند. اگر مبدأ خود را شهر اصفهان در نظر بگیریم بایستی ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر به سمت غرب حرکت کنیم تا به مناطق زیبا و بکر غرب اصفهان برسیم.منطقه غرب با استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری، همسایه است.

اخبار اصفهان

شهرهای غرب اصفهان

شهر‌های غرب اصفهان غالباً جز شهر‌های مهمی هستند که ممکن است در هر جای کشور نامی از آن‌ها شنیده باشید. شهر‌های خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدون شهر و چادگان، داران، دامنه از جمله شهر‌های غرب اصفهان هستند.

فاصله اصفهان تا چادگان چقدر است ؟

فاصله اصفهان تا چادگان حدود ۱۲۰ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

فاصله اصفهان تا فریدونشهر چقدر است ؟

فاصله اصفهان تا فریدونشهر حدود ۱۸۱ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

فاصله اصفهان تا خوانسار چقدر است ؟

فاصله اصفهان تا خوانسار حدود ۱۶۱ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

فاصله اصفهان تا گلپایگان چقدر است ؟

فاصله اصفهان تا گلپایگان حدود ۱۷۵ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۲ ساعت و ۴ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سمیه می گوید

    بهه غیر از خود اصفهان خوش بحالتون..