ثبت نام ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی

0

ثبت نام ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۴۰۱

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز شنبه مورخ  ۱۸ تیر ۱۴۰۱ به مدت ۱۴ روز به طور رسمی آغاز شد.

در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، بیش از ۴۹۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان در بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی موردنیاز خود برای ۲۵۰۰۰  موقعیت شغلی در سراسر کشور از طریق آزمون خواهند کرد.

داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون که در ۹ دسته شغلی و ۲۳۲ عنوان شغلی برگزار می‌شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از ۴۹۰۰ سازمان و شرکت معتبر بخش خصوصی بهره‌مند شوند. دسته‌های شغلی عبارت‌اند از:

  • دسته بازاریابی و فروش شامل مشاغل بازاریاب تلفنی، بازاریاب حضوری (ویزیتور)، تحلیل‌گر بازاریابی و ۱۵ شغل دیگر
  • دسته سلامت شامل مشاغل امدادگر، بهیار و اپراتور کمک‌های اولیه، تکنسین آزمایشگاه، دامپزشک و ۶ شغل دیگر
  • دسته فناوری‌ اطلاعات شامل مشاغل برنامه‌نویس (C#).NET، برنامه‌نویس (VB)NET.، کارشناس DevOps و ۳۴ شغل دیگر
  • دسته فنی و اجرایی شامل مشاغل آبدارچی و نظافت‌چی، آمارگیر و پرسشگر، برق‌کار و ۱۳ شغل دیگر
  • دسته کارشناسی و ارائه خدمات شامل مشاغل پژوهشگر، دستیار وکیل، راهنمای گردشگری (تور لیدر) و ۱۴ شغل دیگر
  • دسته مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل اپراتور ارتباط با مشتری، انباردار، پاسخگوی تلفنی و ۲۱ شغل دیگر
  • دسته مدیریتی شامل مشاغل عضو موظف هیئت مدیره، مدیر HSE، مدیر SEO و ۲۸ شغل دیگر
  • دسته مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس کامپیوتر-نرم‌افزار و ۵۱ شغل دیگر
  • دسته هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل گرافیست، مشاور تحصیلی، مترجم/مدرس زبان انگلیسی و ۲۳ شغل دیگر

کلیه متقاضیان گرامی برای اطلاع از جزئیات آزمون آنلاین، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود و… می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را دریافت و آن را با دقت مطالعه کنند و پس از آن نسبت به انتخاب و ثبت‌‌نام دسته‌های شغلی موردنظر اقدام نمایند.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت www.inre.ir و یا حضور در دفاتر پیشخوان خدمات دولت سراسر کشور انجام می‌شود. هر فرد باید مراحل تکمیل اطلاعات اولیه و انتخاب دسته شغلی، تایید اطلاعات، دریافت کد پیگیری و دریافت کارت را انجام دهد. ثبت‌نام متقاضیان زمانی قطعی است که کد پیگیری  ۷رقمی را دریافت نمایند.

این آزمون همانند ادوار گذشته در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن به صورت اینترنتی و شامل آزمون‌های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌‌های عمومی و تخصصی در هر شغل، از طریق پاسخگویی آنلاین به سوالات چندگزینه‌ای و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه با شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

در صورت وجود هر نوع سوال یا تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه سوالات متداول مراجعه کنید و پاسخ سوالات احتمالی خود را دریابید.

متقاضیان محترم برای شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به وبگاه رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به نشانی www.inre.ir یا حضور در دفاتر پیشخوان خدمات دولت سراسر کشور تا تاریخ ۳۱ تیر ماه نسبت به ثبت ‌نام در آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام کنند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ