دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان

0

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان ۱۴۰۱

از آنجایی که برای شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان پیشرو و موفق، شاخص انتخاب، ‌توانایی افراد‌ است، فرآیند ارزیابی در آزمون استخدام بخش خصوصی بر مبنای ‌مهارت‌های شغلی‌ استوار شده است. بنابراین ثبت نام در این آزمون برای تمامی سنین و با هر مدرک تحصیلی و در هر مقطع تحصیلی بلامانع است. اما فرصت جذب و استخدام صرفا برای افراد بالای ۱۵ سال خواهد بود و افرادی که با سن کمتر در این آزمون شرکت ‌کرده‌اند صرفا می‌توانند با دریافت کتاب اختصاصی الکترونیکی راهنمای شغلی و آموزشی این آزمون، به نقاط قوت و ضعف خود پی‌برده و در جهت تقویت یا رفع آن‌ها اقدام کنند.

کلیه متقاضیان گرامی برای اطلاع از جزئیات آزمون آنلاین، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود و… می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را دریافت و آن را با دقت مطالعه کنند و پس از آن نسبت به انتخاب و ثبت‌‌نام دسته‌های شغلی موردنظر اقدام نمایند.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی بخشهای خصوصی ۱۴۰۱

ثبت‌نام به صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت www.inre.ir و یا حضور در دفاتر پیشخوان خدمات دولت سراسر کشور انجام می‌شود. هر فرد باید مراحل تکمیل اطلاعات اولیه و انتخاب دسته شغلی، تایید اطلاعات، دریافت کد پیگیری و دریافت کارت را انجام دهد. ثبت‌نام متقاضیان زمانی قطعی است که کد پیگیری  ۷رقمی را دریافت نمایند.

این آزمون همانند ادوار گذشته در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن به صورت اینترنتی و شامل آزمون‌های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌‌های عمومی و تخصصی در هر شغل، از طریق پاسخگویی آنلاین به سوالات چندگزینه‌ای و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه با شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ