عیدی عید غدیر فرهنگیان کی پرداخت می شود

2

عیدی عید غدیر فرهنگیان کی پرداخت می شود

عیدی عید غدیر فرهنگیان کی واریز میشود ۱۴۰۱ | کمک رفاهی عید غدیر فرهنگیان و زمان واریز کمک رفاهی عید غدیر

عیدی عید غدیر فرهگیان ۱۴۰۱ و یارانه عیدانه کمک رفاهی فرهنگیان برای معلمان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خواهد بود. طبق گزارشات رسیده به مناسبت عید قربان نیز کمک رفاهی ۵۰۰ هزار تومانی دولت برای کلیه کارکنان آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

اما با توجه به اینکه برای عید قربان برای خیلی ها این عیدی واریز نشد ، ممکن است برای عید غدیر نیز خیلی ها از این یارانه و کمک رفاهی محروم باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان از این هفته و هفته آینده آغاز خواهد شد و با قول مساعد سازمان برنامه و بودجه مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود.

صادق ستاری عصر روز ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۱ در آیین افتتاحیه یادواره شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که بعد از ۱۴ سال این مسابقات با حمایت مقام عالی وزارت احیا شد و از حضور پرشور معلمان در سطوح مختلف مسابقه و میزبانی بسیار عالی استان اصفهان سپاسگزار هستم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: رتبه‌بندی‌ نیز یکی از عاملان و آثار تحول است که در سند بنیادین تحول نیز بر آن تاکید شده است اما در طول ۱۰ سال از اجرای سند مورد توجه قرار نگرفت؛ اکنون با همکاری دولت و مجلس این قانون تصویب و آیین‌نامه آن ابلاغ شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. کورش می گوید

    دروغ بگو دروغ بنویس نترس خیلی وفته راستی از این دیار رفته زمانی با قهر و نفرین بر مردم ناسپاس رفت که آزادی بدون هیچ احساسی امد و به قبرستان رفت

  2. معلم فقیر می گوید

    ما از درد حسین در اضطرابیم
    شما از شمر میدهید جوابم