زمان واریز عیدی فرهنگیان ۱۴۰۱

0

زمان واریز عیدی فرهنگیان ۱۴۰۱

واریز حقوق فرهنگیان بهمن ۱۴۰۰ شاغلین رسمی، پیمانی، قراردادی و حق التدریس  به صورت نظام هماهنگ (پایا) از شب ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در سطح کشور آغاز می شود و طی ۲۴ ساعت حقوق کلیه همکاران واریز می گردد. لازم به ذکر است زمان واریز عیدی فرهنگیان هفته آینده اعلام شده است.

عیدی فرهنگیان امسال چقدر است

با امضای معاون اول رییس جمهور، مصوبه دولت درخصوص تعیین میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد. بر این اساس دستگاه‌های اجرایی باید  مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۰ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت نمایند.

هم‌چنین به موجب این مصوبه، پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال ۱۴۰۰ بوده و در هر حال میزان عیدی این‌گونه افراد از ۵۰ درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.

لازم به ذکر است خدمت نیمه وقت بانوان از لحاظ اجرای این تصویبنامه، تمام وقت محسوب می‌شود و معلمان حق‌التدریس نیز نسبت به ساعات تدریس مشمول این تصویب‌نامه خواهند بود.

عیدی معلمان حق التدریس

عیدی معلمان حق التدریس تمام وقت  «۲۴ ساعت» که از ابتدای سال جاری اشتغال به تدریس داشته‌­اند به طور کامل پرداخت می‌شود. بدیهی است معلمان حق‌التدریس کمتر از ۲۴ ساعت به نسبت کارکرد از پاداش آخر سال برخوردار می‌شوند.

به مشمولین این تصویب‌نامه که براساس قوانین و مقررات مربوط از کمک هزینه عایله‌مندی و اولاد برخوردار می‌باشند، علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه، در راستای حمایت از خانواده مبالغی به شرح زیر توسط مرجع پرداخت‌کننده عیدی به شرح زیر پرداخت می‌شود:

– بابت همسر مبلغ ثابت ۴ میلیون ریال

– بابت هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ