پست الکترونیک برای ثبت نام خودرو چیست

0

منظور از پست الکترونیک در ثبت نام خودرو چیست

امروزه با گسترش شبکه جهانی اینترنت، پست الکترونیک به عنوان یکی از رایج ترین سرویس های این شبکه (اینترنت) رواج و گسترش زیادی یافته است، به طوری که در سال ۱۹۹۹ طبق آمار به دست آمده در هر هفته۷۰ میلیون پیام E-mail در جهان رد و بدل شده است و روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان این سرویس افزوده می شود.

برنامه پست الکترونیک دارای یک تعریف ساده است. این برنامه امکان می دهد که اطلاعات را برای کاربر دیگری در شبکه ارسال کنید. تا به حال می توانستید از طریق تلفن با همکار خود تماس بگیرید و پیام را به او بدهید. E-mail این امکان را به شما می دهد که حتی اگر همکارانتان در سر میز خودشان نباشند پیامی را برای آنها ارسال کنید. هم چنین نرم افزار E-mail عمل دیگری را به این عمل اساسی می افزاید و امکان می دهد که هر پیوست از هر پرونده ای را به پیام پستی خود اضافه کنید. با این امکان، E-mail به مکان مناسبی برای توزیع داده ها تبدیل می شود.

نحوه ساختن پست الکترونیکی در گوگل

۱. برای راه‌اندازی یک اکانت جیمیل جدید، لازم است ابتدا به وب‌سایت رسمی سرویس جیمیل (+) رفته و گزینه Create an Account را انتخاب کنید.

ورود به جیمیل ورود به ایمیل ثبت نام خودرو پست الکترونیک

۲. اگر از پیش درون یکی از حساب‌های جیمیل حضور دارید، لازم است آیکنی که در گوشه بالا سمت قرار گرفته را انتخاب کرده و از منوی کشویی، گزینه Add Another Account را بزنید. بعد از این وارد صفحه‌ای جدید خواهید شد و می‌توانید کار را با وارد کردن جزییات حساب کاربری جدید خود ادامه دهید.

ورود به جیمیل ورود به ایمیل ثبت نام خودرو پست الکترونیک

۳. بعد از این باید جزییات مورد نیاز را در باکس‌های نام کوچک (First Name)، نام خانوادگی (Last Name)، نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) وارد کنید. لازم است بدانید که نام کاربری یا Username شما در آدرس ایمیل جیمیل جدید به صورت [email protected] به نمایش درمی‌آید. می‌توانید در این نام کاربری از حروف، اعداد و نقطه استفاده کنید.

۴. وقتی جزییات ضروری را در باکس‌ها وارد کردید، روی Next کلیک کنید.

ورود به جیمیل ورود به ایمیل ثبت نام خودرو پست الکترونیک

۵. در صفحه بعدی، گوگل از شما می‌خواهد که به تایید شماره موبایل خود بپردازید. شماره موبایل خود را با پیش‌ شماره ۹۸+ (برای ایران) وارد و روی Next کلیک کنید. سپس یک کد برای شما پیامک خواهد شد که لازم است آن را وارد کنید.

۶. به محض تایید کد مورد نظر، شاهد صفحه‌ای خواهید بود که عبارت «Welcome to Google» در آن نقش بسته. در اینجا می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید شماره موبایل مورد نظر به حساب جدیدتان متصل بماند یا خیر و آیا می‌خواهید از یک ایمیل آدرس ریکاوری (برای دسترسی به اکانت جدید در صورت فراموشی اطلاعات ورود) استفاده کنید یا خیر.

ورود به جیمیل ورود به ایمیل ثبت نام خودرو پست الکترونیک

۷. برای ادامه یافتن کار، لازم است تاریخ تولد و جنسیت خود را نیز وارد کنید. وقتی کار به پایان رسید، Next را بزنید.

۸. در صفحه بعدی، قوانین استفاده از سرویس گوگل و همینطور قوانین مربوط به حریم شخصی گوگل نمایش داده می‌شود. با کلیک روی گزینه More Options قادر به شخصی‌سازی برخی موارد هستید. بعد از اینکه تنظیمات مطلوب خود را انتخاب کردید، برای ادامه روی I Agree بزنید. به این ترتیب وارد اینباکس حساب جیمیل جدید خود خواهید شد که براساس تمایلات شما قابل شخصی‌سازی و تنظیم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ