اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد یعنی چه

151

اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد یعنی چه

منظور از نمایش پیغام اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد چیست؟

من سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ قبل از پایان ساعت اداری حساب وکالتیمو ۱۰۰ میلیون ریختم داخلش، الان میخوام ثبت نام کنم توی یکپارچه این ارور رو میده، برای شما هم اینجوره؟

برا منم ارور میده میگه اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد

من حساب وکلالتی رو برای طرح قبلی یعنی طرح فوق‌العاده انجام دادم که گفتن با همون حساب قبلی میشه توی دوتا طرح شرکت کرد اما الان قبول نمیکنه ؟ چرا ؟

ببخشید کیا به نفع سازمان حمایت وکالتی کردن؟ یا شما هم مثل من فکر میکردین همون وکالتی برا ایرانخودرو کافیه؟

سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خودرو

دوستان از صبح ما داریم میزنیم نمیشه من همکارم تو یک بانک تجارت هستیم برای اون شد برای من مینویسه وکالتی یافت نشد دیگه واقعا خسته شدم همه جا زنگ زدم بانک تجارت پشتیبانی گفت حسابت مسدود هست و تیک مصرف کننده هست گفت صبح درست میشه خدا کنه درست بشه واقعا سرم درد گرفته وزارت صمت کسی جوابگو نیست زنگ زدم به صداسیما زنگ زدم ۲۰:۳۰ زنگ زدم پیگیری کنند این مشکل که مینویسه حساب وکالتی یافت نشد

من ۱۱ اسفند وکالتی کردم تو سایت فیروزه بانک ملی اونموقع اصلا برای سازمان حمایت از مصرف کننده خودروهای داخلی گزینه ای نداشت و رفتم حضوری بانک ملی متصدی بانک گفتن مشکلی نداره و وکالتی شده برای ایران خودرو وکالتی شده حسابم ۱۰۰ تومن رو هم ۲۱ اسفند زدم به حساب الا ن امروز که برای ثبت نام اقدام میکنم خطای اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد می دهد.

لطفا کمکم کنید دوستان چیکار کنم این مشکل رفع میشه؟ با بدبختی این پول رو جور کردیم

من دوتا حساب رو وکالتی کردم و هر دو ۱۰۰ میلیون رو بلوکه کردن

یکیشون رو با زدن کد ملی تایید شده بود ولی دومیش تایید نشده و پیام اطلاعات حساب وکالتی یافت نشد رو میده

دو تا حساب هم بانک تجارت بودن

تماس گرفتم ، گفتن که از سمت ما مشکلی نداره و با وزارت صمت تماس بگیرید

تلفنی ندارم ، اگر کسی شماره ای داره بزاره تا بقیه هم تماس بگیرن

در طرح یکپارچه تخصیص خودرو که از قبل اعلام شده بود بدون قرعه کشی به همه متقاضیان خودرو داده می شود. کمتر از ۹۰۰ هزار نفر حساب وکالتی برای خرید خودرو اعلام کردند و این موضوع می تواند ثابت کند آمارهای چندین میلیونی ثبت نام های گذشته تقاضای واقعی نبوده است.

عرضه ۹۰۰ هزار خودرو بدون قرعه کشی به متقاضیان

سخنگوی وزارت صمت گفت: با فرض اینکه تمام ۹۰۰ هزار نفری که حساب وکالتی اعلام کرده اند واجد شرایط باشند و با لحاظ تعهدات قبلی خودروسازان در سال ۱۴۰۲ که حدود ۴۰۰ هزار دستگاه است توان تولید خودرو از مجموعه این دو رقم در سال ۱۴۰۲ به مراتب بیشتر است و لذا احتمال اینکه تحویل خودرو به سال ۱۴۰۳ بکشید تقریبا صفر است.

قالیباف افزود: ۵۰ درصد عرضه خودرو در طرح یکپارچه تخصیص خودرو به مادران مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص خواهد یافت که البته برای این متقاضیان نیز داشتن حساب وکالتی الزامی است.

امید قالیباف اظهار داشت: متقاضیان خرید خودروهای داخلی از فردا ۲۶ اسفند می توانند با مراجعه به سامانه https://esalecar.ir/ نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: زمان ثبت نام ۳ روز خواهد بود و در پایان روز ۲۸ اسفند به اتمام می رسد.

 زمان پیش بینی شده برای وکالتی نمودن حساب شخصی به نفع سازمان حمایت برای این طرح و مسدود نمودن وجه اعتبار لازم در حساب مذکور از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ تا پایان وقت اداری روزسه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ می باشد . در این بین تا زمان ثبت نام اولیه، لیست افراد مجاز برای پیش ثبت نام در سامانه بر مبنای اطلاعات واصله از بانکها تهیه میگردد

* صرفاً متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل موجودی در حساب وکالتی خوداقدام نموده اند، می توانند از روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور قرارگیری در لیست نوبت دهی خودروهای داخلی اقدام نمایند.

تبصره۱: موجودی لازم برای انجام ثبت نام در لیست نوبت دهی کلیه خودروهای داخلی “صد میلیون تومان” می باشد و این وجه اعتبار صرفاً لازم است تا زمان اعلام نتایج نوبت دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان وجود داشته باشد لازم به ذکر است که وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی صرفاً به منظور شناسایی مشتریان واقعی درنظر گرفته شده است و برای کلیه متقاضیان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت الزامی می باشد.

تبصره۲: ضروری است وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی شخص متقاضی، از زمان ثبت نام اولیه تا اعلام اولویتهای تخصیص (حداکثر تا پایان فروردین ماه) مسدود گردد و قابل برداشت نمی باشد. انصراف از حساب وکالتی و یا برداشت وجه توسط متقاضی در طی این مدت، به منزله انصراف از طرح تلقی می گردد و از لیست انتظار حذف می گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 151 )
  1. داود می گوید

    ملت چقدر ساده هستین
    خب برای اینکه فقط به دلال ها و اقوام و آشنایان ماشین بدن باید یه کاری کردن که مردم عادی نتونن ثبت نام کنند دیگه
    که اینجوری مچلمون مردن و کل ماشینا افتاد دست خودشون و دلال های زالو صفت .. تمام
    واقعا اینقدر سخته فهمیدن این موضوع؟

  2. احمد می گوید

    سلام حساب ما هم همینطوره گزینه صمت وجود نداشت الان میگه حساب وکالتی یافت نشد این بانک سپه هم مارو …. با بدبختی پول جور کردم مفت طلا فروختم تو همون تاریخ

    1. هادی می گوید

      سلام، من هم حساب وکالتی بنام سازمان حمایت باز کردم هم مبلغ رو در وقت مقرر، الان میزنم حساب وکالتی یافت نشد، چه باید بکنم؟ امروز هم آخرین فرصت ثبت نام هستش. کسی می‌تونه کمک کنه.

  3. عباسعلی اقبالی می گوید

    من رفتم بانک کارمندش گفت که همون حساب وکالتی کافیه دیگه نمی‌خواد کاری بکنی الان نمیتونم ثبت نام کنم خیلی اعصابم خورده از دستش لطفاً یه کاری بکن قالیباف

  4. پارسامهر می گوید

    سلام حساب وکالتی رو تمدید کنید
    من هم مثل خیلی از دوستان فکر کردم حساب وکالتی قبلی کافیه

  5. علی می گوید

    سلام من به خیال اینکه وکالتی قبلی درسته و دوستم که بیشتر از من توی فضای مجازی هست اینجوری به من گفت موفق به افتتاح حساب وکالتی سازمان حمایت نشدم .
    لطفاً اگر میخواهید که همه شرکت کنند افتتاح حساب وکالتی را هم فعال کنید.

  6. دیا می گوید

    بسم الله رحمان رحیم اول شما هر کاریتون بدون برنامه ست شغلتون شده از جیب ملت … تا ما سرمون گرم بشه و شماهم زیر میز معامله تونو انجام بدید هر روز خدا ملت فقیر تر و بدبخت تر میشن زیر فشار انشالا خدا جواب فاسدان را خواهد داد ما جوونا ارزو مون بود یه ماشین ایرونی دو هزاری داشته باشیم اونو هم منع کردید چه برسه ماشین خارجی.

  7. امیر عباس یدوی می گوید

    سلام بازی بسیار زیبایی برای مردم درست کرده اند چاله ای به نام (( حساب وکالتی شما یافت نشد )) این موش و گربه بازی باعث سردر گمی مردم مظلومی است که به وزارت صمت چشم دوخته اند

  8. Azari می گوید

    متاسفانه آقای قالیباف و مسئولان وزارت صمت متوجه نیستند که برای‌ ارسال اطلاعات مشتریان به سامانه یکپارچه از سوی بانک باید بانک اجازه ارسال را داشته باشه که ندارند. کارزار تمدید یا رفع مشکل حساب وکالتی
    دوستان امضا کنید تا به نتیجه برسه
    https://www.karzar.net/70249