سود مشارکت در ثبت نام خودرو چیست

0

سود مشارکت در ثبت نام خودرو چیست

سود مشارکت سایپا چیست ، سود مشارکت ایران خودرو چگونه محاسبه میشود ، نحوه محاسبه سود مشارکت ایران خودرو ۹۹ ، نحوه محاسبه سود مشارکت ایران خودرو ۱۴۰۱ ، سود مشارکت ایران خودرو ۱۴۰۰ ، نحوه دریافت سود مشارکت ایران خودرو ، سود مشارکت ایران خودرو چقدر است

سود مشارکت یعنی چی

یکی از جذاب‌ترین روش‌های فروش خودرو برای خودروسازان و واردکنندگان این محصول، پیش‌فروش است. در این روش عرضه‌کنندگان خودرو حدود ۵۰ درصد قیمت روز این محصول را از مشتریان دریافت کرده و از این وجوه برای تامین مخارج تولید یا واردات خودرو، استفاده می‌کنند.

در واقع در روش پیش‌فروش، خودروسازان و واردکنندگان خودرو به جای دریافت تسهیلات مالی (وام) از سیستم بانکی با نرخ‌های بالا، از مشتریان تسهیلات مالی دریافت می‌کنند. همین واقعیت موجب شده تا قاون‌گذار حقوقی را برای مصرف‌کنندگانی که خودرو پیش‌خرید می‌کنند، قائل شود.

سود مشارکت سایپا سود مشارکت ایران خودرو سود مشارکت

گروه ایران خودرو، پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات تارا دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی و دنا پالس توربوشارژ اتوماتیک را در این طرح به فروش می‌رساند.

مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه، کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو می‌باشد. همچنین سود مشارکت در طرح ۶ درصد و سود انصراف نیز ۳ درصد اعلام شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ