چه کسانی از قرعه کشی خودرو حذف شدند

0

چه کسانی از قرعه کشی خودرو حذف شدند

چه کسانی از قرعه کشی ایران خودرو حذف شدند دلایل حذف از قرعه کشی ایران خودرو و سایپا و شامانه یکپارچه

از این تعداد پنج میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۴۰ نفر تحت عنوان متقاضی عادی و حدود ۱۹۹ هزار و ۹۲۰ نفر نیز در طرح ویژه‌ای که برای مادران دارای دو فرزند برگزار شد، ثبت نام کردند؛ بنابراین در مجموع نزدیک به ۲۱۷ هزار نفر از قرعه کشی خارج شدند. سهم متقاضیان عادی در لیست حذف شده‌ها حول و حوش ۱۰۵ هزار و ۶۷۰ نفر بوده است. همچنین ۱۱۷ هزار و ۳۱۰ نغر نیز که در طرح ویژه مادران ثیت نام کرده بودند به دلیل مغایرت در اطلاعات ثبت شده با اطلاعات موجود در سامانه ثبت احوال از گردونه قرعه کشی خارج شدند.

با توجه به تعداد حدود ۱۰۴ هزار دستگاه خودرویی که در این دور از قرعه کشی عرضه شد، شانس متقاضیان برای در اختیار گرفتن خودرو یک به ۵۶ است. یعنی برای هر خودروی عرضه شده در قرعه کشی صفی ۵۶ نفره تشکیل شده و تنها یک نفر از میان این صف امکان دریافت خودرو به قیمت کارخانه را خواهد داشت.

به عبارت دیگر شانس برنده شدن در این قرعه کشی برای هر متقاضی که توانسته در قرعه کشی شرکت کند حدود ۱.۷ درصد بوده است. در حالی شانش برنده شدن در دومین طرح فروش خودرو در سامانه صمت یک به ۵۶ است که در اولین طرح فروش برگزار شده در این سامانه شانس برنده شدن برای متقاضیان یک به ۲۳ بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ