شمال استان اصفهان کجاست

0

شمال استان اصفهان کجاست

شمال اصفهان کجاست

در شمال استان شهر های مهمی مانند کاشان، نطنز، نائین ،گلپایگان، شاهین شهر، میمه و… قرار دارند و افرادی که قصد مسافرت به اصفهان از مسیر قم یا تهران را دارند می توانند در مسیر خود از بخش های دیدنی مختلف شمال استان اصفهان دیدن کنند و ضمن استراحت در این شهرهای بسیار زیبا با پیشینه های تاریخی غنی، از کویرهای بسیار زیبا و بکر این منطقه نیز استفاده کنند. به یاد داشته باشید که بهترین کویرهای کشور ما در بخش شمالی استان اصفهان قرار دارند و اگر طرفدار کویرنوردی باشید نباید این مناطق را از دست بدهید.

اخبار اصفهان

فاصله اصفهان تا کاشان چقدر است ؟

فاصله اصفهان تا کاشان حدود ۲۱۷ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۱ ساعت و ۵۹ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

فاصله اصفهان تا نطنز چقدر است ؟

فاصله اصفهان تا نطنز حدود ۱۳۱ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۱ ساعت و ۱۳ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

چگونه از اصفهان به نایین برویم ؟

فاصله اصفهان تا نایین حدود ۱۴۴ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

فاصله اصفهان تا گلپایگان چقدر است ؟

فاصله اصفهان تا گلپایگان حدود ۱۷۵ کیلومتر است یعنی با سرعت ۷۰ کیلوتر بر ساعت، حدود ۲ ساعت و ۴ دقیقه برای طی این مسافت زمان صرف می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ