زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۱

0

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۱

نتایج کنکور سراسری طی دو مرحله اولیه و نهایی از طریق سایت sanjesh.org اعلام می شود. افرادی که در کنکور سراسری شرکت کردند، زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۱ با داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می توانند نسبت به مشاهده جواب خود اقدام نمایند. نتایج کنکور ۱۴۰۱ اواسط مرداد ماه صورت می گیرد.

کنکور ۱۴۰۱، در ۵ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در ۴ روز متوالی برگزار شد. نتایج این آزمون برای تمامی گروه های آزمایشی طی دو مرحله مختلف تحت عنوان جواب اولیه و جواب نهایی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ معمولا در نیمه اول مرداد ماه در نظر گرفته می شود. کارنامه ای که در این تاریخ منتشر می شود حاوی اطلاعات ثبت نامی، درصد دروس امتحانی و رتبه و تراز اکتسابی داوطلب می باشد. هر داوطلب پس از بررسی کارنامه کنکور سراسری خود وارد مرحله دوم که مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته کنکور سراسری است، می شود. پس از اتمام این مرحله داوطلبان شاهد اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری خواهند بود که معمولا در اواخر شهریور ماه صورت می گیرد.

با توجه به اهمیت اطلاع از زمان های اعلام نتایج هر یک از مراحل مذکور جهت مشاهده جواب کنکور و اقدام برای مراحل بعدی، در این مقاله به پاسخ این سوال داوطلبان “جواب کنکور ۱۴۰۱ کی میاد پرداخته شده است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از زمان مشاهده نتیجه کنکور ۱۴۰۱ مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱

🔴نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ امشب اعلام می‌شود (سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱)

🔹رئیس سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به صورت کارنامه امشب منتشر می‌شود.

ظرفیت پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها حدودا ۸۵ درصد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ