سریال جیران چرا پخش نمیشه

0

سریال جیران چرا پخش نمیشه چرا فیلم جیران پخش نمیشود

دلیل پخش نشدن سریال جیران

علت عدم انتشار قسمت اول سریال جیران حسن فتحی در روز ۲۴ دی ۱۴۰۰ چه بود؟ / توقیف ، شکایت یا سانسور ؟

سریال جیران سریال آهوی من مارال جیران اخبار فیلم و سریال

ماجرا از کجا آغاز شد؟

به گزارش کول دانلود، در حالی که در ساعت ۸ صبح آدینه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ همگان در انتظار پخش قسمت اول سریال تاریخی عاشقانه جیران بودند، ولی این اتفاق رخ نداد تا شایعاتی که مبنی بر شکایت از تهیه کننده این سریال پیش از این مطرح شده بود، قوت بگیرد.

علت عدم انتشار قسمت اول سریال جیران حسن فتحی در روز ۲۴ دی ۱۴۰۰ چه بود؟ / آیا سریال جیران توقیف شده است؟

 

بر این اساس عوامل سازنده سریال آهوی من مارال اعتراض و شکایتی در این خصوص از سازندگان جیران داشته اند، مبنی بر این که داستان و قصه این کار کپی برداری شده از داستان سریال آن هاست. هر دو سریال درباره ناصرالدین شاه یکی از شاهان وطنفروش قاجاری می باشد که در تاریخ به شهرت بد و زننده ای دست یافته است.

 

تهیه کننده «جیران» محکوم شده است و فعلا این سریال پخش نمی شود!

بیانیه روابط عمومی سریال آهوی من مارال در پی عدم پخش سریال جیران: «پی رنگ اصلی داستان عاشقانه سریال جیران از سریال آهوی من مارال کپی برداری شده است. بر اساس حکم محکومیت آقای عفیفه سریال جیران محکوم به حذف شباهت های کپی شده از سریال آهوی من مارال می‌باشد.» .

 

انتقادها به جیران

پیش از این، انتقادهایی هم در خصوص ساخت سه سریال همزمان و متشابه (قلبه عالم، جیران و آهوی من مارال) که هر سه هم از قضا مربوط به زندگی ناصرالدین شاه می شوند، وارد شده بود. منتقدین این گونه ابراز می داشتند که صرف هزینه های کلان، به کار گیری بازیگران مشهور و نامی و زحمت و وقت بسیار، آیا بهتر نبود در یک برهه تاریخی دیگر، برای مثال دوران افشار یا زندیه (کریم خان زند، نادرشاه) یا زمان هخامنشیان و پادشاهی کورش بزرگ که به خوشنامی در تاریخ مشهور هستند، انجام می شد؟ و نه ناصرالدین شاهی که با داشتن حرم سرا و انواع و اقسام اختلال های شخصیتی و اخلاقی، باعث بر باد رفتن بخش های بسیار بزرگی از خاک ایران شده و برای همین نزد همگان منفور است!!

 

نتیجه گیری

به هر روی، به نظر نمی رسد این اتفاقات باعث عدم پخش همیشگی جیران شود. بنابراین نگران نباشید، سریال جیران بالاخره پخش خواهد شد! تاریخ و زمان دقیق به زودی در همین پست اطلاع رسانی خواهد شد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ