عادل آذر کیست متولد چه سالی است و اهل کجاست

0

عادل آذر کیست | دکتر عادل آذر متولد چه سالی است | عادل آذر اصالتا اهل کجاست | عادل چند سال سن داشت

بیوگرافی و زندگینامه عادل آذر

عادل آذر در سال ۱۳۴۵ در شهر دهلران، استان ایلام متولد شد. وی پس از اتمام دوره تحصیلات دبیرستان، در سال ۱۳۶۳ وارد دانشگاه علامه طباطبایی شد و در سال ۱۳۶۷ با موفقیت دوره لیسانس مدیریت صنعتی را به پایان برد. وی طی سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ دوره کارشناسی ارشد را از دانشگاه تربیت مدرس و دوره دکترای مدیریت را با گرایش پژوهش عملیاتی طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴ از دانشگاه تهران اخذ کرد.

عادل آذر سوابق عادل آذر

سوابق شغلی و تحصیلی عادل آذر

عادل آذر مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی وابسته به نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم از ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ بود. وی نماینده مجلس هفتم و رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و استاد دانشگاه تربیت مدرس بوده‌است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای مدیریت از دانشگاه تهران بود. وی همچنین عضو گروه مدیریت سیستم‌ها در دانشگاه امام صادق علیه السلام بود. آذر در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی بعنوان نمایندهٔ دهلران در مجلس حضور داشت. او در فاصله سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ برای مدت بیش از ۶ سال، ریاست مرکز آمار ایران را برعهده داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ