تشخیص ریمل کالیستا اصل و تقلبی + ترفندهای افزایش ماندگاری

0

ریمل کالیستا، یکی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین ریمل‌های ایرانی است. این محصول آرایشی در میان خانم‌های ایرانی طرفداران بسیاری دارد، چرا که ترکیبات گیاهی و مغذی ریمل کالیستا، به زیبایی و تقویت مژه‌ها کمک بسزایی می‌کند و می‌تواند از لحاظ کیفی با برندهای خارجی رقابت کنید. با این حال بهتر است بدانید که محصولات تقلبی این برند نیز در بازارهای ایران به فروش می‌رسد. بنابراین اگر نمی‌خواهید به سلامت چشمتان آسیب برسانید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله برای تشخیص ریمل کالیستا اصل و تقلبی + ترفندهای افزایش ماندگاری توجه کنید، تا بهترین خرید و میکاپ را تجربه کنید.

ریمل کالیستا تقویت مژه

ترفندهای افزایش ماندگاری ریمل روی مژه

هر چه چشم‌هایتان را تمیزتر میکاپ کنید، آرایش‌تان زیباتر خواهد شد. بنابراین مداد آرایش چشم خارجی یا ایرانی و ریملی که تهیه می‌کنید، باید چند ویژگی داشته باشد که در ادامه به آن بیشتر می‌پردازیم. ریمل و خط چشم باید ماندگاری بالا داشته باشند و پس از چند ساعت همراه با تعریق زیر چشم نریزند و به سرعت پاک نشوند. ریمل باید مژه‌ها را به صورت طبیعی بلند و پرپشت کند و روی مژه گوله یا دانه‌دانه نشود.

ترکیبات ریمل باید باکیفیت باشد و نه تنها باعث حساسیت چشم و پلک نشود، بلکه مژه‌ها را تقویت بکند. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید ریمل، بیشتر درباره آن برند و محصول تحقیق کنید. با این حال ترفندهایی برای افزایش ماندگاری ریمل روی مژه نیز وجود دارد تا آرایشتان ساعت‌ها ثابت و زیبا باقی بماند.

یکی از ترفندهای جدید ماندگاری ریمل روی مژه، استفاده از پودر فیکس است. در این ترفند ابتدا فرچه ریمل را در پودر فیکس قرار دهید، سپس روی مژه‌هایتان بکشید. در مرحله بعد، روی مژه‌هایتان ریمل بزنید. این ترفند جدید به بلند، پرپشت و افزایش ماندگاری ریمل کمک بسزایی می‌کند.

به یاد داشته باشید برای ماندگاری ریمل، مژه‌هایتان چرب نباشد. بنابراین روی مژه‌ها کرم نزنید و آن را چرب نکنید؛ چرا که ریمل روی مژه‌های چرب به سرعت پاک می‌شود و ماندگاری چندانی هم ندارد. علاوه بر این، حتما پیش از آرایش، حتما مژه‌هایتان را با یک دستمال تمیز کنید و بعد ریمل بزنید.

بسیاری از میکاپ آرتیست‌های معروف، ریمل را در مرحله آخر میکاپ قرار می‌دهند. بنابراین ریمل روی صورت نمی‌ریزید و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت. اگر می‌خواهید ریمل ساعت‌ها ثابت باقی بماند، حتما در مرحله آخر میکاپ، از اسپری فیکس استفاده کنید. البته حتما هنگام استفاده از اسپری فیکساتور آرایش، چشم‌هایتان را ببندید.

نگهداری و ماندگاری ریمل

ریمل کالیستا تقویت مژه

یکی از ویژگی‌های محصولات آرایشی باکیفیت مثل انواع تقویت کننده مژه و ابرو، ماندگاری بالا و خشک نشدن است. برخی از محصولات آرایشی به دلیل کیفیت پایین یا عدم مراقبت صحیح، به سرعت خشک یا فاسد می‌شوند که در ادامه به نحوه نگهداری و ماندگاری ریمل می‌پردازیم.

اگر در آب و هوای گرمی زندگی می‌کنید، بهتر است بدانید که سلامت بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی شما در خطر خواهد بود. سعی کنید ریمل و محصولات مشابه را در یخچال قرار دهید. دمای معمولی یخچال به افزایش میزان ماندگاری ریمل و لوازم آرایش دیگر کمک می‌‌کند. به یاد داشته باشید ۵ تا ۱۰ دقیقه پیش از شروع میکاپ، لوازم آرایش را از یخچال خارج کنید تا دمای متناسبی پیدا کنند.

برای ماندگاری ریمل، حتما درب آن را به خوبی ببندید. ریمل به سرعت خشک می‌شود و اضافه کردن آب جوش در ریمل برای مژه مناسب نیست و حتی ممکن است چشم را دچار حساسیت کنید. ریمل و مداد آرایش چشم خارجی و ایرانی یک وسیله شخصی است. این دو لوازم آرایش می‌توانند باکتری و عفونت را منتقل دهند. بنابراین هرگز از وسایل آرایش دیگران استفاده نکنید و ریمل و خط چشم‌تان را به هیچ کس، حتی نزدیک‌ترین فرد خانواده‌تان ندهید تا دچار حساسیت و عفونت چشم نشوید.

با ریمل کالیستا بیشتر آشنا شوید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات آرایشی و بهداشتی برند کالیستا، عدم تست حیوانی در روند تولید است. این برند روش‌های مدرن دیگری را برای تست سلامت محصولات آرایشی خود انتخاب کرده و دوستدار محیط‌زیست و حیوانات است. اما ویژگی و مزیت ریمل کالیستا در این مسئله ختم نمی‌شود.

ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده کالیستا، از ترکیبات گیاهی و طبیعی تهیه شده‌اند. این ریمل‌ها تنها باعث زیباتر شدن میکاپ و مژه‌ها نمی‌شوند، بلکه همچون انواع تقویت کننده مژه و ابرو عمل می‌کنند. در ترکیبات ریمل‌های کالیستا ویتامین E، B5 و ترکیباتی همچون سبوس برنج و موم عسل به کار رفته است. بنابراین این ریمل در تقویت و افزایش سلامت مژه‌ها، تاثیر زیادی دارد.

تشخیص ریمل کالیستا اصل و تقلبی

ریمل کالیستا تقویت مژه

هر برندی که معروف می‌شود، محصول تقلبی آن نیز در بازار به فروش می‌رسد. مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی، برای پوست، چشم و سلامت بدن بسیار مضر است و باعث بروز بیماری‌های چشم، پوست و حساسیت می‌شود. بنابراین سعی کنید پیش از خرید ریمل کالیستا، حتما به نکاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم، توجه بیشتری داشته باشید.

اولین و ساده‌ترین روش تشخیص ریمل کالیستا اصل و تقلبی، خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است. فروشگاه‌هایی که محصولات به اصطلاح فیک یا تقلبی می‌فروشند، دست‌فروش‌ها یا ریمل‌هایی که در مترو فروخته می‌شوند، اعتبار چندانی در اصالت محصول ندارد. سعی کنید از فروشگاه‌هایی که معتبر هستند، استند یا قفسه برندهای مختلف دارند، در میان مردم معروف هستند و کالا و محصولات خود را تضمین می‌‌کنند، خرید کنید.

اگر می‌خواهید از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایش بخرید، حتما درباره آن تحقیق کنید و نظرات کاربران و مشتریان را بخوانید. فروشگاه اینترنتی مثل مو تن رو، کیفیت و اصالت تمام محصولات آرایشی خود را ضمانت می‌کند و شما می‌توانید نظرات کاربران و مشخصات کامل محصول را بخوانید؛ در این صورت خرید مطمئن‌تری خواهید داشت.

پیش از خرید ریمل کالیستا، حتما عکس محصول اصلی را از یک سایت معتبر یا از سایت کالیستا مشاهده کنید. شما می‌توانید عکس محصول اصلی را با محصولی که می‌خرید مقایسه کنید. ممکن است برخی از حروف به اشتباه روی بسته بندی درج شده باشد. بنابراین توجه به بسته بندی، فونت و نوشته‌های روی ریمل کالیستا، کمک بزرگی در تشخیص لوازم آرایش اصل از فیک می‌کند.

به یاد داشته باشید که بسیاری از فروشنده‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، بعد از باز شدن پلمپ یا بسته بندی محصول، به دلایل بهداشتی و قوانین، آن را پس نمی‌گیرند. بنابراین اگر می‌خواهید خرید خوبی داشته باشید و هزینه‌تان به هدر نرود، حتما پیش از خرید ریمل کالیستا یا انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، این نکات را به یاد داشته باشید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ