همسر اول مسعود اسداللهی کیست

0

همسر اول مسعود اسداللهی کیست | همسر دوم و جدید مسعود اسداللهی کیست

مهرنوش سهیلی معروف به مهرنوش (متولد ۱۰ آبان ۱۳۵۵ در شهرستان ورامین از توابع استان تهران) خواننده ایرانی است، اصالتا شیرازی است و تا پایان دوره تحصیلش در دانشگاه به همراه خانواده اش در شهرستان ورامین میزیسته است مهرنوش دارای مدرک کارشناسی ارشد آمار و ریاضی از دانشگاه صنعتی اصفهان است و تحصیلات دوره کارشناسی خود را در دانشگاه رازی کرمانشاه گذرانده است.

همسر مهرنوش سهیلی همسر مسعود اسداللهی همسر بازیگران بیوگرافی مهرنوش سهیلی بیوگرافی مسعود اسداللهی

او در سال ۱۳۸۶ به کشور آمریکا مهاجرت کرده است و اکنون در شهر سن آنتونیو واقع در ایالت تگزاس به همراه همسرش آقای اسداللهی و تنها فرزندش که سام نام دارد زندگی میکند او تا پیش از مهاجرت کارمند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و به مدت سه سال و نیم نیز در دانشگاه پیام نور خمین به تدریس ریاضیات مشغول بوده است.

همسر مهرنوش سهیلی همسر مسعود اسداللهی همسر بازیگران بیوگرافی مهرنوش سهیلی بیوگرافی مسعود اسداللهی

او فعالیت حرفه ای خود را در تیرماه ۱۳۸۹ با انتشار اولین کلیپ خود به نام “نرو” آغاز کرد و بعد از آن با انتشار کلیپ معروف “چشمات” به سرعت به شهرت رسید اولین آلبوم او به نام “چشمات” در بهمن همان سال و اندکی پس از انتشار آهنگ “کم میارمت” که بعد از آهنگ “چشمات” پرطرفدارترین آهنگ آلبومش بود، منتشر شد در تهیه این آلبوم کامران رسول زاده با آهنگسازی و ترانه سرایی و جمال خدامی با تنظیم قطعات او را همراهی میکردند.

تمامی کلیپهایی که از مهرنوش منتشر شده است به کارگردانی سیروس کردونی است که مدیر برنامه های وی نیز میباشد و نقش بسزایی در معرفی و شهرت زودهنگام مهرنوش داشته است.

تعلیمات آواز مهرنوش به گفته خودش منحصر است به سه ماه شرکت در کلاس آواز نزد استاد میری چند ماه پیش از سفر به آمریکا و سه ماه تعلیم صداسازی نزد دکتر مهدی شمس نیکنام که همزمان با ضبط آلبومش در ایران بود.

مهرنوش سهیلی از مسعود اسداللهی جدا شده و طلاق گرفته است و با فرد دیگری ازدواج کرده است.

همسر مهرنوش سهیلی همسر مسعود اسداللهی همسر بازیگران بیوگرافی مهرنوش سهیلی بیوگرافی مسعود اسداللهی

مهرنوش سهیلی در اینستاگرامش نوشت:

سال ۱۴۰۱ با اتفاقات بی‌نظیری در زندگی‌ام شروع شد. در مدت زمان کوتاهی به اندازه‌ی همه‌ی سالهای عمرم خوشحال شدم.

همینطور پشت سر هم دارد می‌بارد.

خانواده‌ام از راه رسیدند، کسب و کار دومم را راه انداختم، حقم را گرفتم و بالاخره فرصتی شد تا کنار کسانی که دوستشان دارم تولد مرد جوان عزیزم را جشن بگیرم.
خبر خوب بعدی اینکه به زودی ویدیوی ترانه‌ی جدیدم را ضبط خواهم کرد، به زودی دوباره صدام رو به کوچه‌های شهرم، به خونه‌ی تک‌تک شما که دوستتون دارم خواهم فرستاد.
به امید دیدار، به زودی.

دوستتون دارم- زیاد♥️
تولدت مبارک یار بی‌نظیر من♥️🥂

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ