آخرین اخبار مرز شلمچه (آخرین اخبار مرز شلمچه)

0

آخرین اخبار مرز شلمچه ، آخرین اخبار مرز شلمچه

اهواز – فرماندار خرمشهر گفت: مرز شلمچه برای عبور زائران اربعین حسینی به سمت عراق بسته است و مردم به سمت مرز حرکت نکنند.

مرز شلمچه همچنان بسته است / زائران به سمت مرز حرکت نکنند

نادر عمیدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بسته شدن مرز بین‌المللی شلمچه اظهار کرد: مرز شلمچه توسط دولت مرکزی عراق بسته شده است، زائران تا اطلاع ثانوی به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

وی افزود: با توجه به اتفاقات و ناآرامی‌ها در کشور عراق، این کشور مرزهای خود را بسته است و خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از جمله مرز شلمچه متوقف شد.

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: مسدود شدن مرزها تصمیم دولت مرکزی عراق بوده و از مردم می‌خواهیم تا اعلام رسمی بازگشایی مرزها صبر کنند.

عمیدزاده ادامه داد: انتظار می‌رود زائران اخبار را از مراجع موثق و رسمی دنبال و از گوش دادن به شایعات و ازدحام در مرزها جدا خودداری کنند. مردم اخبار بازگشایی مجدد مرزها را فقط از مراجع معتبر و قانونی دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم بدون توجه به هرگونه شایعه در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی مرزهای زمینی، تا زمان صدور مجوز رسمی مبنی بر بازگشایی مرزهای زمینی عراق از هرگونه سفر به این مناطق خودداری کنند.

حرکت قطار ترکیبی تهران – کربلا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

بنا به اطلاعیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار ترکیبی تهران – کربلا که مقرر بود روز سه‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۱ صبح از تهران به مقصد کربلا حرکت کند، تا اطلاع ثانوی لغو شد.

بنا به اطلاعیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار ترکیبی تهران – کربلا که مقرر بود روز سه‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۱ صبح از تهران به مقصد کربلا حرکت کند به دلیل بسته شدن مرز شلمچه و بر اساس اطلاعیه وزارت کشور مبنی بر بسته بودن مرزهای کشور عراق و خودداری از سفر به این کشور، تا اطلاع ثانوی لغو شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ