محل فیلمبرداری و لوکیشن سریال کلبه ای در مه

1

لوکیشن سریال کلبه ای در مه کجاست ، لوکیشن سریال کلبه ای در مه در کدام شهر است ، لوکیشن سریال کلبه ای در مه در کدام استان است ، محل فیلمبرداری سریال کلبه ای در مه

قصه سریال «کلبه ای در مه» داستانی تاریخی است که در گذشته شبیه آن را داشتیم. این سریال برای مخاطبان تداعی کننده سریال «پس از باران» است.آقای لفافیان شما از ابتدای کار به این موضوع واقف بودید یا اینکه در خلال کار متوجه آن شدید؟

حسن لفافیان (کارگردان): این دو سریال شباهتی با هم ندارند تنها شباهت شان علاقه مخاطب به این سبک کارها است. ما داستان های زیادی داشتیم که نقش های اصلی شان را خان ها بازی می کردند و این دلیل این قیاس نیست و تنها نکته اش موفقیت این دو سریال است. زمانیکه داستان این سریال به من پیشنهاد شد قصه آن به طور کامل نوشته شده بود. اما متن ها باید دوباره نویسی می شد نه بازنویسی که از دو نویسنده کمک گرفتیم. ما نگاهی به سریال پس از باران نداشتیم و فقط لوکیشن هایمان در شمال بود. خان پس از باران فرد مثبتی بود و وقتی کشته می شود مخاطب ناراحت می شود اما خان ما این طور نبود و آدم جذابی نبود. ما اصلا نگاهی به آن سریال نداشتیم و این قیاس به خاطر این است که هر دو کار به خوبی دیده شده است.

لوکیشن فیلم ها سریال کلبه ای در مه

آقای نژاد ایمانی شما درباره طراحی دکور و صحنه این کار تاریخی معاصر بفرمائید.

نژاد ایمانی: دکور کار قبلا ساخته شده بود و هزینه هایی برایش شده بود. یکی از جدی ترین مشکلات ما فصل بود که ما فصل زمستان را نیاز داشتیم اما در حقیقت در فصل بهار به سر می بردیم و این کار ما را به مراتب سخت تر می کرد. لوکیشن های بازار رشت را نیاز داشتیم که در دسترس مان نبود اما در کل با توجه به بضاعت مان در بخش زمان و بودجه کلبه ای در مه کار قابل توجه و قابل دفاعی شد.

لفافیان: ما در شرایطی بودیم که سفر به شمال کشور جزو خط قرمزهایمان بود. این سریال ۵ ماهه ضبط شد و ما فقط ۱۵ روز در شمال کشور ضبط داشتیم و کل کار را در تهران ضبط کردیم. آقای نژاد ایمانی همه کار را در تهران ساختند از خانه ها گرفته تا معدن و مطب طبیب و … اما وقتی سریال را می بینیم فکر می کنیم کل آن در شمال ساخته شده است.

لوکیشن سریال کلبه ای در مه

شهرک سینمایی غزالی – مجتمع آموزشی و رفاهی زیباکنار – شرکت سنگ آهن احیا سپاهان – روستای سفالسکار – روستای حلیمه جان – روستای گرده پشته – روستای لسکوکلایه – روستای صفرابسته – روستای خشکبیجار – روستای لشکام

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عوام می گوید

    لفافیان جون سلام
    اگه رشت می‌رفتید که هزینه کمتری داشتید

    در ضمن منشی صحنه اطلاع نداشته که ۴۳ سال پیش قلیون میوه ای نبوده