علی ارسلان کیست و اصالتا اهل کجاست +عکس

3

علی ارسلان کیست ، علی ارسلان اصالتا اهل کجاست ، علی ارسلان چند سال سن دارد ، علی ارسلان متولد چه سالی است Ali Arsalan

بیوگرافی و زندگینامه علی ارسلان

علی ارسلان (متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۴) کشتی‌گیر فرنگی‌کار آملی تیم ملی صربستان است. از افتخارات این کشتی‌گیر می‌توان به کسب مدال طلا قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ و برنز قهرمانی بزرگسالان آسیا ۲۰۱۷ اشاره کرد.

مهاجرت ورزشکاران مهاجرت نخبگان قهرمان کشتی فرنگی علی ارسلان بیوگرافی علی ارسلان Ali Arsalan

قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۵

در وزن ۶۶ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و سوم به ترتیب کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان و ژاپن را ضربه کرد و به دیدار فینال راه یافت. ارسلان در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۲ از سد کشتی‌گیر ازبکستانی گذشت و با اقتدار صاحب مدال طلا شد.

قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۵

در وزن ۶۶ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل فلاویو فره اولر از سوئیس با نتیجه ۸ بر ۰ به برتری رسید. وی در دور سوم مقابل ادواردو پالنکو از دومینیکن با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد. ارسلان در مرحله نیمه نهایی مقابل احمد کیت سوکوف از روسیه با نتیجه ۰ بر ۱۰ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد که در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۱ ماتیاش از اوکراین را شکست داده و مدال برنز را بر گردن آویخت.

قهرمانی آسیا ۲۰۱۷

در وزن ۶۶ کیلوگرم این مسابقات، علی ارسلان در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر جینچول پانگ از کره شمالی را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ راویندر از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ارسلان در این مرحله به مصاف سانگ هون اوه از کره جنوبی رفت و در حالی که با نتیجه ۵ بر یک از حریف خود پیش بود، با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب و راهی دیدار رده‌بندی شد. ارسلان در این دیدار المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان را با نتیجه ۱۱ بر یک شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۸

علی ارسلان در دور اول مقابل راماز زوئیدزه از گرجستان با نتیجه ۱۲ بر ۴ شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت. وی در نخستین دیدار خود در گروه شانس مجدد با نتیجه ۴ بر ۶ مغلوب آرمن واردانیان از ازبکستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مهاجرت ورزشکاران مهاجرت نخبگان قهرمان کشتی فرنگی علی ارسلان بیوگرافی علی ارسلان Ali Arsalan

مهاجرت و تغییر تابعیت علی ارسلان

او در ۲۸ آذر سال ۱۴۰۰ رسماً به تابعیت کشور صربستان درآمد و از این زمان با نشان و پرچم این کشور به مسابقات می‌پردازد. ارسلان در قالب تیم ملی صربستان در اولین تورنمنت خود در قهرمانی اروپا در وزن ۷۲ کیلوگرم به میدان رفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. حمید می گوید

    چرا نظرات را نشان نمیدید

  2. حمید می گوید

    به قول هادی خان عامل علی آقا شیر مادر و نان پدرت حلالت باشه پهلوون.وقتی که توی وطن خودت بها بهت نمیدن ولی توی غربت ارزش برات قائل میشن این میشه نتیجش.مگر میشه اینهمه سختی و زحمت بکشی ولی حقت را بدن به کس دیگه ای . اونم اینجوری حقش رو از خودتون با سربلندیه خودش و سرکوفت شما میگیره.یا علی

    1. Ransys می گوید

      اتفاقاً در مصاحبه میگه من ایرانیم و به ایران افتخار میکنم و مدیون تیم ملی هستم و ایران زندگی میکنم ایران تمرین میکنم ولی قرارداد دارم مهم نیست کجا قرارداد داره مهم ابنکه ایرانیه و به ایران افتخار میکنه