فیلتر واتساپ کی برداشته میشه (رفع فیلتر واتساپ)

1

فیلتر واتساپ کی برداشته میشه ، فیلترینگ واتساپ کی برداشته میشه ، دور زدن فیلتر واتساپ ، فیلتر واتساپ کی باز میشه ، رفع فیلتر واتساپ Whatsapp ، چگونه واتساپ فیلتر شده را باز کنیم

فیلتر واتساپ کی برداشته میشه

با تصمیم مراجع ذیربط دسترسی به واتساپ Whatsapp از چهارشنبه شب (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) از داخل ایران ممکن نیست.

هنوز معلوم نیست این تصمیم چه زمانی به طول خواهد انجامید اما آنچه اقدامات خلاف امنیت ملی در بستر این شبکه ها توسط ضدانقلاب و پاسخگو نبودن این پلتفرم ها عنوان شده یکی از دلایل تصمیم بر فیلترینگ واتس اپ در ایران است.

برخی کاربران به دلیل وابسته بودن مشاغل خود به واتساپ و اینستاگرام پیگیر رفع فیلتر این اپلیکیشن ها هستند.

گفتنی است، با فروکش کردن اغتشاشات عده ای معدود به بهانه مرگ مهسا امینی احتمال رفع محدودیت ها از دسترسی وجود دارد.

وزیر کشور: محدودیت های اینترنتی برای کنترل اغتشاشگران است

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: برخی از شبکه‌ها آتش‌بیار معرکه هستند. تا اغتشاشات پایان نیابد، اینترنت محدودیت خواهد داشت. برای جلوگیری از سازماندهی اغتشاشات از طریق شبکه‌های اجتماعی ناگزیر هستیم که محدودیت اینترنتی ایجاد کنیم.

احمد وحیدی درباره محدودیت‌های اینترنتی گفت: این محدودیت ها به جهت کنترل امنیت است و برای کنترل اغتشاشگران است.

وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: تصور دشمنان، تصور باطلی است؛ آن‌ها گمان می‌کنند با این اغتشاشات می‌توانند این نظام را از بین ببرنند که این تفکر بچه‌گانه‌ای است.

***

واتساپ قطع شدن واتساپ رفع فیلتر واتساپ پیام رسان WhatsApp

از چند روز گذشته بسیاری از کاربران ایرانی که خارج از ایران بودند همزمان با فیلتر شدن واتس‌اپ در ایران، نمی‌توانستند از شماره واتس‌اپ ایران خود استفاده کنند. در ابتدا این فرضیه به وجود آمده بود که واتس‌اپ ارتباطی پنهان با ایران دارد اما گزارش‌هایی پراکنده از کارکنان شرکت «متا» که توسط واسطه‌ها منتشر شد این فرضیه را رد کرد. اکنون نیز حساب رسمی واتس‌اپ در توییتر رسما اعلام کرده است که شماره‌های ایرانی را مسدود نکرده است. همچنین به نظر می‌رسد مشکل کاربران با شماره‌های ایرانی که خارج کشور هستند حل شده است.

واتساپ قطع شدن واتساپ رفع فیلتر واتساپ پیام رسان WhatsApp

واتس‌اپ از کافه بازار و مایکت حذف شدند

پس از فیلتر شدن واتس‌اپ در ایران، این دو پلتفرم محبوب از فروشگاه اندرویدی مایکت و کافه بازار حذف شدند. چنین اقدامی شائبه فیلتر دائمی واتس اپ در ایران را تقویت می‌کند.

اپلیکیشن واتس‌اپ از روی دو فروشگاه اندرویدی مطرح ایرانی حذف شدند.

در صورت مراجعه به کافه بازار، جستجوی واتس‌اپ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت. در صفحه دانلود این دو اپ نیز نوشته شده است: «متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه‌ این اپلیکیشن را نداریم. از اینکه محدودیت‌های ما را درک می‌کنید ممنونیم.»

مایکت نیز در صفحه دانلود این دو اپ ضمن حذف لینک دانلود به محدودیت‌های ایجاد شده اشاره کرده و نوشت: «متاسفانه این اپلیکیشن از حالت انتشار خارج شده است. از اینکه محدودیت‌های ما را درک می‌کنید، سپاس‌گزاریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آزاده متذکر می گوید

    سلام لطفاً واتساپ واینستا را از فیلتر بردارید