ارور ۳۰ روزه اینستاگرام برای سن (حل مشکل)

0

ارور ۳۰ روزه اینستاگرام برای سن ،  ارور ۳۰ روزه اینستاگرام سن ، ارور ۳۰ روزه اینستاگرام ، رفع ارور ۳۰ روزه اینستاگرام

مشکل ارور ۳۰ روزه اینستاگرام رو چطور حل کنیم

ارور ۳۰ روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای ۳۰ روزه اینستاگرام روبه رو میشوید عبارت ۳۰ روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور ۳۰ روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط ۳۰ روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل خطای ۳۰ روزه اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم ؟

Confirm it’s You to Login
We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
Follow the next steps within 30 day so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

مشکل اینستاگرام حل مشکل سن در اینستاگرام ارور اینستاگرام
مشکل ارور ۳۰ روزه اینستاگرام

رفع ارور ۳۰ روزه اینستاگرام

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟

مشکل اینستاگرام حل مشکل سن در اینستاگرام ارور اینستاگرام

یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف ۳۰ روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

مشکل اینستاگرام حل مشکل سن در اینستاگرام ارور اینستاگرام
مشکل ارور ۳۰ روزه اینستاگرام

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ