ساعت الگانس ساخت کجاست

0

ساعت الگانس ساخت کجاست ELEGANGS watch

ساعت‌ مچی الگانس یکی از شیک ترین، پرطرفدارترین، مشهورترین و خاص‌ترین برندهای ساعت‌ مچی در دنیا می‌باشد. شرکت ساعت الگانس کلکسیونی متنوع از ساعت های اسپورت گرفته تا ساعت های مجلسی و کلاسیک در سبد فروش خود دارد.

روی صفحه ساعت زیر عدد ۶، ریز نوشته شده سوئیس. به این معنی که ساعت ساخت این کشور می باشد.

با توجه به موارد بالا لازم به ذکر است که کلمه elegangs با خاستگاهی از اروپای شرقی ( زبان اسلوانی ، لیتوانی و …) به معنای ظرافت می باشد. کلمه elegangs اسم خاص است که به انتخاب صاحب برند به این نام، نام گذاری شده است و باید دانست که اسم خاص کاملا گزینشی است و برای انتخاب آن نباید به دنبال یک دلیل مشخص بود.

قبل از خروج امریکا از برجام واردات ساعت الگنگس (الگانس) از کشور کره جنوبی تحت لیسانس سوییس به ایران انجام می شده است.

ساعت مچی برند مارک دار ساعت الگانس برند الگانس ELEGANGS watch

تشخیص ساعت الگانس اصل از فیک

کد رفرانس : ساعت های مچی مردانه و زنانه مارک دار اصل دارای کد رفرانس اختصاصی می باشند که در پشت درب ساعت حک شده است، با وارد کردن کد رفرانس به همراه کلمه watch در اینترنت، مشخصات محصول به همراه تصویر و قیمت در سایت های معتبر خارجی نشان داده می شود این مشخصات و تصویر را با ساعت مورد نظر که قصد خرید آن را دارید مطابقت دهید، هرگونه مغایرت ممکن است نشان دهنده این باشد که ساعت مچی مورد نظر تقلبی و فیک است.

صدا: ساعت های مچی اورجینال ساختار ساده ای دارند، بدین معنی که صدایی که از عقربه های آن می شنوید بسیار کمتر از ساعت های تقلبی است، بنابراین اگر عقربه های ساعتی که در دست گرفته اید صدای بلندی دارد بهتر است آن را نخرید.

ساعت مچی برند مارک دار ساعت الگانس برند الگانس ELEGANGS watch

اسم و لوگوی ساعت اصل همیشه یونیک است و از روی هیچ برند دیگری کپی نشده باشد.

ارائه خدمات شرکتی ، که از سوی شرکت مادر و وارد کننده ارائه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ