بازی آرژانتین مکزیک ساعت چنده (کی است)

0

بازی آرژانتین مکزیک ساعت چنده ، بازی آرژانتین مکزیک کی است ، بازی فوتبال آرژانتین و مکزیک ، زمان بازی آرژانتین مکزیک ، ساعت بازی آرژانتین مکزیک ، تاریخ بازی آرژانتین مکزیک امروز و امشب

بازی آرژانتین مکزیک ساعت چنده

تیم های ملی آرژانتین و مکزیک در چارچوب دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است بازی آرژانتین و مکزیک امشب شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده از «شبکه سه» پخش می شود.

ساعت فوتبال امروز جام جهانی 2022 قطر بازی مکزیک بازی آرژانتین

روز دوم گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های آرژانتین و مکزیک

شنبه، پنجم آذرماه، ساعت ۲۲:۳۰

ورزشگاه: لوسیل (دوحه)

داور: دنیلیه اورساتو (ایتالیا)

نتیجه آخرین رویارویی آرژانتین مکزیک

آرژانتین ۴- مکزیک صفر (سال ۲۰۱۹، دوستانه)

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

آرژانتین:

آرژانتین یک- مکزیک ۲ (جام جهانی ۲۰۲۲)

امارات صفر- آرژانتین ۵ (دوستانه)

آرژانتین ۳- جامائیکا صفر (دوستانه)

آرژانتین ۳- هنوراس صفر (دوستانه)

آرژانتین ۵- استونی صفر (دوستانه)

مکزیک:

مکزیک صفر- لهستان صفر (جام جهانی ۲۰۲۲)

مکزیک یک- سوئد ۲ (دوستانه)

مکزیک ۴- عراق صفر (دوستانه)

کلمبیا ۳- مکزیک ۲ (دوستانه)

پرو صفر- مکزیک یک (دوستانه)

پیش‌نمایش:

تیم ملی آرژانتین که در بازی نخست خود با وجود شروع خوب مقابل عربستان در نهایت در دیداری عجیب مغلوب این تیم شد، حالا مقابل تیمی قرار می‌گیرد که بارها در جام جهانی مقابل آن قرار گرفته و اکثراً خاطرات خوشی از رویارویی با این تیم دارد.

آرژانتین تقریباً در موقعیتی مشابه با آنچه طی دوره قبل در مرحله گروهی گرفتارش شده بود، قرار دارد و کار صعودش به اما و اگر کشیده شده است. در دوره قبلی آرژانتین پس از تساوی مقابل ایسلند در اولین بازی، در دومین بازی مقابل کرواسی تن به شکست داد اما در بازی سوم در حالی که بازی تا دقایق پایانی مقابل نیجریه با تساوی همراه بود، مارکوس روخو گل برتری و صعود آرژانتین را زد تا تیم لیونل مسی حذف شده زودهنگام جام نباشد.

در این دوره البته داستان کمی متفاوت است، از آرژانتین با توجه به فرم و رکورد فوق‌العاده‌اش پیش از آغاز رقابت‌ها به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی نام برده می‌شود و انتظارها از این تیم بالاتر است. آرژانتین اگر می‌خواهد صعود کند باید به حداکثر امتیازات دو بازی پیش رو مقابل مکزیک و لهستان چشم داشته باشد.
در سوی دیگر مکزیکی قرار دارد که در بازی نخست با وجود ارائه بازی برتر نسبت به لهستان نتوانست دروازه این تیم را باز کند و حتی نزدیک بود با یک پنالتی بازی را به حریف اروپایی خود واگذار کند که اوچوا با مهار پنالتی لواندوفسکی، امیدهای مکزیک را برای کسب امتیاز از آن بازی حفظ کرد.

مکزیک یک امتیازی در بدترین زمان ممکن به مصاف آرژانتین می‌رود زیرا این تیم در بازی قبلی خود شکست خورده است و حالا برای اعاده حیثیت و واکنش به شکست مقابل عربستان با انگیزه‌ای دو چندان به مصاف مکزیک می‌رود.

آلبی سلسته برای صدرنشینی در گروه C جام جهانی نیاز به سه امتیاز از دو دیدار باقی‌مانده دارد. مسی و یارانش اصلاً دوست ندارند دوباره امتیاز از دست بدهند زیرا در صورت صعود به عنوان تیم دوم گروه به احتمال فراوان در مرحله حذفی مقابل فرانسه‌ای قرار می‌گیرند که به احتمال فراوان به عنوان تیم نخست گروه D صعود می‌کند.

ترکیب احتمالی:

آرژانتین: امیلیانو مارتینز، مولینا، رومرو، اوتامندی، تالیافیکو، دی پل، پاردس، پاپو گومز، لیونل مسی، لائوتارو مارتینز، آنخل دی ماریا

مکزیک: گیرمو اوچوآ، سسار مونتس، هکتور مورنو، خورخه سانچز، خسوس گایاردو، ادسون آلوارس، هکتور هررا، لوئیس چاوس، الکسیس وگا، هنری مارتین و هروینگ لوزانو

پیش بینی نتیجه:

آرژانتین ۲- مکزیک صفر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ