قتل دختر ۶ ساله‌ به دست مادر معتادش

0

ساتین نیوز: تا چند ماه اول باور نمی‌کردم که او فوت کرده باشد، حتی روز تولدش و شب‌های عید کنار یخچال در آشپزخانه می‌خوابیدم و همیشه…

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، یکشنبه یکم آبان ماه سال جاری، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با در دست داشتن حکم قضایی برای دستگیری یک فروشنده مواد مخدر، وارد خانه ای در شهرک علائین شهرری شدند و پس از اینکه پی بردند فروشنده مواد مخدر قبل از رسیدن آنها پا به فرار گذاشته است، محل مورد نظر را هدف بازرسی قرار دادند.

تیم پلیسی در جریان بازرسی از خانه مورد نظر، با یخچال سفید رنگی مواجه شدند که درب آن با چسب بسته شده بود! ماموران پلیس درب این یخچال را باز کردند و لحظه ای بعد با جسد سیاه شده دختر ۶ ساله ای به نام باران که در یک پتو پیچیده شده بود، مواجه شدند.

خیلی زود این حادثه به دایره ویژه قتل پلیس آگاهی گزارش داده شد که به دنبال اعلام این خبر، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی و راهی خانه موردنظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محض حضور در خانه مورد نظر با جسد دختر ۶ ساله ای مواجه شدند که براثر خفگی به قتل رسیده بود؛ همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد از زمان فوت این دختر یک سال گذشته است!

از سوی دیگر بررسی های بیشتر نشان داد، مرد جوانی که در خانه حضور داشته، هنگامی که متوجه حضور ماموران پلیس شده است به سمت پشت بام رفته و از آنجا به مکان نامعلومی متواری شده است که در ادامه مشخص شد مادر مقتول و این مرد جوان در قتل دختر ۶ ساله نقش داشته اند.

دستگیری عاملان این جنایت هولناک

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه گشت پنهان کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متهمان را در نزدیکی محل جنایت مشاهده کردند و پس از تعقیب و گریز چند دقیقه ای با شلیک تیرهوایی، زن و مرد جنایتکار را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

مادر مقتول پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم قتل دختر خود معترف شد و عنوان کرد بخاطر توهمات ناشی از مصرف موادمخدر، دست به این جنایت هولناک زده است.

گفتگو با متهم

زن جوان که پشیمان است می گوید زندگی سختی داشته و به تنهایی دخترش را به قتل رسانده است؛ در ادامه گفتگو با این متهم را می خوانید:

چند سال است که موادمخدر مصرف می کنی؟

نزدیک به ۴ سال است که “شیشه” می کشم؛ همسر سابقم معتادم کرد!

چند فرزند دیگر داری؟

به غیر از باران، یک دختر و پسر دیگر دارم.

پسر و دخترت کجا هستند؟

با همسرم زندگی می کنند!

با مرد جوان چگونه آشنا شدی؟

پدر باران من را دنبال خرید موادمخدر می فرستاد که در آنجا با مرد جوانی به نام حمید که فروشنده مواد مخدر بود، آشنا شدم.

از روز جنایت بگو؟

ماجرا بر می گردد به یک سال قبل، روز حادثه مواد مخدر مصرف کرده بودم و در حال خودم نبودم که باران بهانه گرفت، من هم عصبانی شدم و چند ثانیه ای گلویش را فشار دادم؛ قصد کشتن او را نداشتم!

بعد چه شد؟

حمید به خانه آمد و خواست که موضوع را به پلیس اطلاع دهد اما به دلیل اینکه شوهرم متوجه نشود، او را منصرف کردم که در ادامه جسد را داخل یخچال گذاشتیم.

یک سال با دخترت زندگی کردی؟

بله! تا چند ماه اول باور نمی کردم که او فوت کرده باشد حتی روز تولدش و شب های عید کنار یخچال در آشپزخانه می خوابیدم و همیشه به یاد او بودم!

چه شد که به صحنه جنایت بازگشتی؟

پس از اینکه ماموران پلیس متوجه جسد باران شدند به یکی از استان های مرکزی ایران رفتیم اما هنگامی که پولمان تمام شد، تصمیم گرفتیم برای دریافت پول از مستاجرهای خانه، به خانه بازگردیم که توسط ماموران پلیس دستگیر شدیم.

با دستور بازپرس پرونده متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان جنایت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرقت خودرو برای اثبات عشق به دختر مورد علاقه

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ