پخش زنده شبکه فراتر تلوبیون ۴k (آنلاین در اینترنت)

3

پخش زنده فراتر ، پخش زنده شبکه فراتر ۴k ، شبکه فراتر تلوبیون ، پخش زنده شبکه فراتر IRIB UHD ، شبکه فراتر در موبایل ، شبکه فراتر در گوشی ، شبکه فراتر انلاین ، پخش شبکه فراتر از اینترنت

پخش زنده شبکه فراتر تلوبیون ۴k

پخش کامل بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در برنامه ورزش فراتر

با ورزش فراتر لحظات پرهیجان را شفاف تجربه کنیم.

با نزدیک شدن زمان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکاپو برای پخش این مسابقات با بالاترین کیفیت پخش صدا و تصویر در جهان (۴K-HDR) در شبکه فراتر افزایش یافت. سیل درخواست‌های بی‌شمار مخاطبان شبکه، مبنی بر پخش این مسابقات از شبکه محبوبشان جاری شد و با تاکید رئیس رسانه ملی برای خریداری حق پخش این مسابقات برای شبکه‌های سیما و بخصوص شبکه پیشران فراتر، به تلاش دلاورمردان تیم ملی کشور عزیزمان ارج نهاده شد. شبکه فراتر درصدد است کلیه این بازی‌ها و تکرار آنها را با بالاترین کیفیت پخش صدا و تصویر در جهان (۴K-HDR) در برنامه ورزش فراتر پوشش دهد.

با آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تغییرات چشمگیری در چیدمان پخش شبکه فراتر به چشم می‌خورد. بازی‌های جام جهانی در طول یک ماه از تاریخ ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ماه برگزار می‌شوند و تغییرات ویژه جدول پخش از روز شنبه ۲۸ آبان آغاز می‌گردد.

هر ۶۲ بازی به صورت زنده از شبکه فراتر با کیفیت ۴K-HDR پخش شده و به صورت خلاصه در نیم ساعت، دو روز پس از پخش اصلی بازی، تکرار خواهند شد. تکرار کلیه بازی‌ها در ساعات اولیه روز و به ترتیب در ساعات ۷:۰۰، ۸:۳۰، ۱۰:۰۰ و ۱۱:۳۰ صبح خواهد بود.

لازم به ذکر است که کلیه بازی‌های ایران به دلیل اهمیت ویژه آنها، استثنائاً در ساعت ۱۱:۳۰ تکرار می‌شوند و با بازی تکرار آن ریل جابجا خواهند شد.

شبکه فراتر

پخش اینترنتی شبکه پیشران فراتر

تماشای شبکه پیشران فراتر با کیفیت ۴K از پلتفرم پخش زنده سپهر

همیاران عزیز شبکه فراتر؛

از این به بعد می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود و مسابقات زنده‌ای که از شبکه پیشران فراتر پخش می‌شود را با کیفیت ۴K از پلتفرم پخش زنده سپهر تماشا کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. Reza می گوید

    سلام تلویزیون ما فورکی است ولی این کانال را نمیتونم دریافت کنم علت در چی است مدل تلویزیون Samsung smart tv55

  2. جعفر می گوید

    …دم تو شبکتون!؟عقب افتادهای تاریخ گذشته

  3. Mr می گوید

    دوست عزیز اول بررسی کن که تلویزیون قابلیت و ویژگی پخش فرمت HDR 10 و HEVC را دارا می‌باشد چون من تلویزیون LG فول اچ دی دارم بوسیله گیرنده دیجیتال FK که این قابلیت را دارا می‌باشد قادر به دیدن این شبکه های FK هستم