فرکانس شبکه فراتر ۴k در گیرنده دیجیتال تلویزیون

1

فرکانس شبکه ۴k در تهران ، چرا شبکه ۴k قطع شده ، فرکانس کانال فراتر ، فرکانس زمینی شبکه فراتر ، دریافت شبکه فراتر ، فرکانس شبکه فراتر ۴k ، آنتن مناسب برای دریافت شبکه فراتر ، دریافت شبکه فراتر در تلویزیون سامسونگ ، نحوه دریافت شبکه فراتر در تلویزیون اسنوا ، دریافت شبکه فراتر در تلویزیون ال جی ، کد شبکه فراتر

فرکانس شبکه فراتر ۴k در گیرنده دیجیتال تلویزیون

پخش شبکه فراتر، توسط معاونت توسعه و فناوری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و به صورت زمینی در تمامی ۳۱ مرکز استان با تلویزیون یا گیرنده‌های ۴K قابل دریافت است.

همچنین سیگنال این شبکه، روی ماهواره بدر ۵ که منطقه خاورمیانه را پوشش می‌دهد موجود بوده و می‌توان آن را توسط گیرنده‌های دیجیتال دریافت کرد. برای اطلاع از مشخصات دریافت ماهواره‌ای اینجا را کلیک کنید.

فرکانس شبکه فراتر شبکه فراتر

به روز رسانی شده در تاریخ: ۴ آذر ۱۴۰۱

مرکز استان کانال UHF مرکز استان کانال UHF
اراک ۶۶ زنجان ۶۱
اردبیل ۵۰ ساری ۶۶
ارومیه ۶۴ سقز ۴۵
اصفهان (نیمه شرقی) ۳۳ سمنان ۶۳ و ۶۵
اصفهان (نیمه غربی) ۵۹ و ۶۳ سنندج ۴۲
اهواز ۶۶ شهرکرد ۶۶
ایلام ۶۶ شیراز ۴۳
 آبادان ۶۲ قزوین ۴۹
بانه ۴۵ قم ۵۴
بجنورد ۶۸ کرج ۴۷
بندرعباس ۶۴ کرمان ۶۵
بوشهر ۶۵ کرمانشاه ۶۵
بیرجند ۶۶ کیش ۵۶ و ۶۶
تبریز ۶۷ گرگان ۶۸
تهران (شمال، مرکز و شرق) ۵۴ مشهد ۴۸
تهران (غرب) ۵۸ مهاباد ۴۸
خرم‌آباد ۶۲ و ۶۶ همدان ۵۹
رشت ۶۴ یاسوج ۶۵
زاهدان ۶۳ یزد ۶۷

 

برای دریافت این شبکه، گیرنده تلویزیونی شما باید ۴K باشد و امکان دریافت DVB-T2 و کدک HEVC 10bit را داشته باشد. همچنین این شبکه از فناوری HDR HLG بهره می‌برد که گیرنده می‌بایست این امکان را نیز باید پشتیبانی کند. دیگر قابلیت این شبکه، سرویس HbbTV است که در صورت پشتیبانی گیرنده، می‌توانید از امکانات این سرویس استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مسعود می گوید

    اصلا برای دریافت این شبکه خودتون را اذیت نکنید و هزینه نکنید، اصلا کار آمد نیست، همش داره کوه و جنگل نشون میده، فوتبال ها راهم که نشون میده کیفیت اصلا جالب نیست و شبکه های فول اچ دی کیفیتش دو برابر اینکه، اصلا نمیدونم این چه فور کی هست دیگه!