عباس توانگر کیست و الان کجاست +عکس

0

عباس توانگر کیست ، عباس توانگر خبرگزاری فارس ، عباس توانگر بازداشت شد ، بیوگرافی و زندگینامه عباس توانگر ، عباس توانگر در حال حاضر کجاست و چکار می کند

عباس توانگر کیست و الان کجاست

روز گذشته صداوسیمای جمهوری اسلامی خبری منتشر کرد که در آن گفته شده بود «ع.ت» که اقدام به بولتن‌نویسی جعلی می‌کرده، بازداشت شده تا انگیزه‌های او مشخص شود. در گزارش صداوسیما نوشته شده که «این شخص خاص پیش از جنجال اخیر بولتن‌سازی به علت اشتباهات زیادش مورد اعتراض بسیار قرار گرفته بود.»

سابقه عباس توانگر در رسانه

برای کسانی که اندکی با دنیای رسانه و سیاست آشنا هستند، مشخص بود که «ع.ت» همان «عباس درویش توانگر» قائم مقام خبرگزاری فارس و قائم مقام پیشین خبرگزاری تسنیم است. اهالی رسانه که در جلسات رسمی با مقامات جمهوری اسلامی شرکت می‌کنند، او را با «سررسید» معروفش می‌شناسد؛ سررسیدی که محتوای جلسات را از ابتدا تا انتها مو به مو در آن یادداشت می‌کرد و بدون اغراق او در هیچ جلسه‌ای بدون این سررسید معروف حاضر نمی شد؛ مگر آنکه رکوردش برای ضبط جلسات همراهش باشد.

عباس توانگر از روزنامه‌نگاران قدیمی اصولگراست که کارش را با روزنامه رسالت آغاز کرده است. او در دهه هفتاد دبیر اقتصادی روزنامه رسالت بود و در همان دوره برادرش مجتبی توانگر نیز با او همکاری می‌کرد و بعدها برادرش به مجلس راه یافت و اکنون نماینده تهران است.

زمانی که در ابتدای دهه هشتاد خبرگزاری فارس تاسیس شد، عباس توانگر نیز به این خبرگزاری پیوست و تا رده سردبیری خبرگزاری هم پیشرفت کرد و زمانی هم که خبرگزاری تسنیم تاسیس شد، به این رسانه جدید ملحق شد و بعد از مدتی بار دیگر با سمت «قائم مقام» به خبرگزاری «فارس» بازگشت.

عباس توانگر خبرگزاری فارس

قائم مقام خبرگزاری فارس بازداشت شد

خبرهایی مبنی بر بازداشت عباس توانگر، قائم مقام خبرگزاری فارس منتشر شده است.

برخی اخبار در فضای مجازی حاکی از آن است که عباس توانگر یکی از مدیران ارشد خبرگزاری فارس بازداشت شده است.

پزشکیان: ۴۰ سال است می‌گوییم حجاب باید باشد اما روش را اصلاح نمی‌کنیم/ با مردم صادق نیستیم!

گفتنی است از توانگر به عنوان اصلی‌ترین فرد در تهیه بولتن‌های جنجالی در روزهای اخیر نام برده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ هنوز به صورت رسمی هیچ مقام امنیتی به خبر مذکور واکنشی نشان نداده است.

منبع : دیده بان ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ